رقابت‌های فوتسال جام فجر به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی و با حضور ۱۶ تیم در چناران آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۰۷۷۲۵
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
 محمد علیپور؛ فرمانده حوزه حبیب ابن مظاهر بقمچ در حاشیه افتتاحیه این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: با اشاره به اهمیت و نقش ورزش در ارتقاء سلامت و ایجاد نشاط و شادابی در جامعه گفت: این مسابقات به مناسبت بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و گرامیداشت شهدای انقلاب چناران برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات هر شب از ساعت ۱۹ الی ۲۲ در محل سالن ورزشی الغدیر چناران برگزار می‌شود.

علیپور در ادامه تصریح کرد: تیم‌ها در قالب ۴ گروه با یکدیگر رقابت خواهند کرد، و مدت زمان برگزاری این رقابت‌ها به مدت دو هفته بطول خواهد انجامید  و فینال این دوره از مسابقات جام فجر روز ۲۳ بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است.

علیپور افزود: شهدا قهرمانان واقعی جامعه اسلامی هستند که با بهره‌گیری از راه و روش مولایشان امام علی (ع) منش پهلوانانه را در دفاع از آرمان­‌ها و ارزش­‌های انقلاب اسلامی به کار گرفته­ اند.

مسئول برگزاری این مسابقات با تاکید بر اینکه شهدای ورزشکار الگوی مناسبی برای جامعه محسوب می‌شوند، افزود: جوانان ورزشکار ما باید با اقتدا به این شهدا، راه آنان را در دفاع از ارزش­ها و آرمان­های انقلاب اسلامی ادامه دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها