خبرهای داغ:
همزمان با دهه مبارک فجر انجام شد:

اجرای طرح جواد الائمه(ویزیت رایگان) در شهر اقبالیه

فرمانده سپاه شهرستان قزوین گفت: در دهه مبارک فجر ۱۵ تیم پزشکی به استعداد ۱۵۰ نفر بسیج جامعه پزشکی در مناطق کم برخوردار و هاشیه نشینی شهر ها اعزام می شوند تا خدمات رایگان ارائه دهند.
کد خبر: ۹۱۰۷۷۵۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹

مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: الحمدالله پیروزی انقلاب اسلامی برکات بسیاری برای ملت ایران داشته و امروز شاهد موفقیت و اقتدار کشورمان در منطقه و جهان هستیم.
وی خاطر نشان کرد: بسیج جامعه پزشکی ناحیه امام سجاد ع در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی که خدمات رسانی به مردم که یکی از اهداف آن است، از ابتدای سال تا کنون طرح هایی نظیر شهید رهنمون و جوادالائمه جهت ویزیت رایگان مردم مناطق کم برخوردار اجرا کرده است.
صادق پور گفت: امروز هم همزمان با چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران این طرح در مسجد امام حسین ع شهر اقبالیه به اجرا در آمده است که این نظیر این طرح در دهه مبارک فجر در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.
این مسوول عنوان کرد: طرح جوادالائمه با هدف محرومیت‌ زدایی و کمک به بهداشت و سلامت مردم، اکیپ‌ های پزشکی به همراه تجهیزات پزشکی و دارو در مناطق محروم و کم برخوردار حضور یافته و در حال ارائه خدمات هستند.
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین یادآور شد: این طرح با استقبال بیش از حد مردم مناطق محروم مواجه شده است و پزشکان متخصص روانشناسی، زنان، مامایی و پزشک عمومی به مردم منطقه خدمات رسانی می کنند.
وی تاکید کرد: در دهه مبارک فجر ۱۵ تیم پزشکی به استعداد ۱۵۰ نفر بسیج جامعه پزشکی در مناطق کم برخوردار و حاشیه نشینی شهر ها اعزام می شوند تا خدمات رایگان ارائه دهند.
4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار