محفل‌انس با قرآن كريم با هدف نشان دادن وحدت میان شیعه و سنی در مسجد صدیقیه شهرستان کنارک با شرکت علمای تشیع و تسنن نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مردم انقلابی شهرستان کنارک برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۷۷۶۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، محفل‌ انس با قرآن کریم با هدف نشان دادن وحدت میان شیعه و سنی در مسجد صدیقیه شهرستان کنارک با شرکت علمای تشیع و تسنن؛ نیرو‌های نظامی و انتظامی و جمعی از مردم انقلابی این شهرستان  برگزار شد.

مولوی آذین،  امام جمعه اهل سنت کنارک  ضمن خیر مقدم به مدعوین و مهدی حبیبی (حافظ قرآن کریم) که از قم تشریف آورده بود گفت: دشمنان نظام و انقلاب در صدد هستند با ایجاد تفرقه میان اقوام مختلف به اهداف مورد نظر خود برسند و چهره‌ای نامناسب از دین مبین اسلام نشان بدهند، اما این ملت همیشه بیدار  بوده است که با تدابیر پیشوای، ولی امر مسلمین؛ مقام معظم رهبری همواره نقشه‌های آنان را خنثی کردند.
 
 مهدی حبیبی، حافظ قرآن کریم و میهمان دعوت شده از قم نیز در این برنامه گفت: قرآن کریم کتاب آسمانی مسلمین و  قبله؛ یکی دیگر از نشانه‌های وحدت در بین مسلمانان است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری چنین محافلی می تواند در ایجاد وحدت و همبستگی بیشتر؛ بسیار تاثیرگذار باشد.

گفتنی است، در ادامه این برنامه مهدی حبیبی حافط قرآن کریم و میهمان دعوت شده از قم  به قرائت قرآن کریم و پاسخ به سوالات قرآنی مدعوین  پرداخت.
ارسال نظرات