عضو تیم دارت بیماران خاص استان سمنان:

ورزشکار بسیجی مروج شادابی در جامعه/بسیج سبب پیشرفت ورزش در جامعه

عضو تیم دارت بیماران خاص استان سمنان با بیان اینکه ورزشکار بسیجی باید مروج نشاط و شادابی در جامعه باشد گفت: بسیج در پیشرفت ورزش و روحیه قهرمانی و پهلوانی و کمک رسانی اثرگذار است.
کد خبر: ۹۱۰۷۷۷۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
مریم حافظی از ورزشکاران با اخلاق بیماران خاص استان سمنان و رییس هییت مدیره انجمن ام اس استان سمنان در حاشیه برگزاری مسابقات ورزشی بیماران خاص استان در شاهرود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با بیان اینکه متولد سمنان و ورزشکار رشته دارت افزود: با رشته دارت خیلی وقته که آشنایی دارم، ولی به طور مستمر تقریبا یک سال هست که جدی‌تر پیگیری میکنم.
وی با اشاره به عناوین کسب شده در این رشته گفت: سال ۱۳۹۶ در مسابقات کشوری بیماران ام اس در استان گلستان مقام پنجم رو کسب کردم، ۲۴ آبان امسال در مسابقات کشوری بیماران ام اس مقام سوم و در ۱۲ بهمن امسال در مسابقات استانی بیماران خاص، مقام دوم رو کسب کردم.
حافظی با اشاره به اهمیت اخلاق در ورزش بیان کرد: بطور مسلم اخلاق در ورزش بسیار حائز اهمیت هست، ورزشکار با اخلاق مثبت میتوانند الگو و تشویق برای سایرین باشند.
وی با بیان اینکه خوشبختانه فعالیت‌های ورزشکاران بسیجی بسیار چشمگیر هست گفت: در اکثر محافل بسیجی، انواع رشته‌های ورزشی معرفی، آموزش و برگزاری مسابقات انجام میشود و این روند مثبت، بسیار عالی و رو به پیشرفت هست.
حافظی خاطر نشان کرد: به نظر بنده ورزشکار بسیجی باید سعی کنه علاوه بر ایجاد روحیه نشاط و شادابی برای خودش و خانوادش، این روحیه را در جامعه بسط و گسترش دهد تا بتوانیم با کمک و همدلی جامعه‌ای سالم و ورزشکار داشته باشیم.
این ورزشکار بیماری‌های خاص استان تصریح کرد: با حمایت دولت و کمک خیرین و تلاش عموم مردم، ورزش و تاثیر بسیار خوب آن در زندگی امروزی بیشتر از قبل دیده می‌شود و روز به روز فعالیت‌های ورزشی در همه سطوح جامعه بیشتر خواهد شد.
این ورزشکار رشته دارت با اشاره به اینکه ورزش دارت به دلیل خصوصیات ویژه‌ای که دارد بسیار بیشتر از قبل استقبال از آن می‌شود افزود: از ویژگی‌های این رشته هیجان و بالا رفتن قدرت تمرکز و دقت ورزشکار و اینکه این ورزش شرایط سنی و موقعیت مکانی خاصی ندارد و به سادگی و سهولت همه افراد می‌توانند از این ورزش استفاده کنند.
حافظی با اشاره به تاثیر بسیج در ورزش اظهار کرد: بسیج میتواند با کمک از هییت‌های ورزشی، تربیت مربی و ورزشکار رو انجام و با برگزاری منظم کلاس‌های ورزشی و برگزاری مسابقات و اردو‌ها در شهرستان و استان‌های دیگر موجب پیشرفت ورزش و روحیه قهرمانی و پهلوانی و کمک رسانی به هم نوع را فراهم کند.
وی با بیان اینکه بنده بیمار ام اس هستم گفت: از سال ۱۳۹۲ انجمن ام اس استان سمنان رو با همکاری تعدادی از بیماران فعال کردیم و در حال حاضر بیش از ۳۰۰ بیمار تحت پوشش داریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار