نشست روشنگری با حضور خواهران بسیجی در نمازخانه حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س)شهرستان سراوان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۷۷۸۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، محسن ادبی اردکانی،  هادی سیاسی در نشست نهضت سیاسی در جمع خواهران سراوانی با اشاره به این مطلب که بانوان در تمامی عرصه‌های سیاسی دینی و ملی و مناسبات مذهبی دوشادوش مردان حضور داشته و دارند که این حضور از افتخارات انقلاب اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: دشمن سعی در ایجاد اختلاف دارد اما تیر آن‌ها به سنگ خورد چراکه در این منطقه برای خدمت به مردم لایق و شایسته خون شیعه وسنی درهم آمیخته است.

این هادی سیاسی باتوجه به اینکه هرکجانظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ورودکندپرچم مبارزه بااستکبارعلم می‌شود، یادآورشدانقلاب اسلامی ایران هرکجامنش تفکروبینش اسلامی رازیرنورپرفروغ خورشیدتابناک انقلاب درسرتاسرجهان ترویچ داد.

ادبی اردکانی گفت: اعتمادبه آمریکا یک خیانت چراکه اعتمادی به حرف زدن مذاکره واتکا به آمریکا نداریموبایدبه خودبه عنوان یک ایرانی که برای زنده نگه داشتن کلمه توحیدوانقلاب قدم برداشته ایم درسرتاسرعالم ببالیم.

وی باتوجه به اینکه با اقتصادمقاومتی باید مشت محکمی به دهان آمریکا بزنیم تصریح کردبرقراری امنیت درنقطه صفرمرزی و حفظ حجاب وعفاف یکی ازافتخارات انقلاب اسلامی است.

این هادی سیاسی افزود:دشمن هیچ زمان ملت شریف ایران را نخواهد شناخت ، مردم با حضور با شکوه در ۲۲ بهمن سال جاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راجشن خواهندگرفت و مشت محکمی بردهان یاوه گویان و استکبارجهانی خواهندزد.

ادبی اردکانی باتوجه براقتداروامنیت موضوعات دفاعی کشورباهیچکس مذاکره نخواهیم کرد یادآورشدبرای ساخت موشک شهدای زیادی تقدیم انقلاب واسلام کرده ایم وامروزه قدرت موشکی ایران ب. عنوان خارچشم دشمنان است.
ارسال نظرات