فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر:

مردم اکنون از فاصله طبقاتی رنج می‌برند/ مسئولی که به حرف مردم توجه نکند و در میان ملت نباشد، کارآمدی ندارد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان به مناسبت دهه فجر گفت: امروزه مسئولی که انقلابی نباشد، به حرف مردم توجه نکند و در میان ملت حضور پیدا نکند، این مسئول کارآمدی ندارد.
کد خبر: ۹۱۰۷۸۰۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان به مناسبت دهه فجر که در محل ناحیه سپاه اشکذر تشکیل شد، با عرض تبریک به مناسبت این دهه، افزود: ناحیه مقاومت بسیج اشکذر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اجرای ۸۰ برنامه را در دست دارد.
سرهنگ اسدالله امامی، برگزاری اردو‌های جهادی را یکی از برنامه‌های شاخص سپاه در دهه فجر دانست و گفت:۴۰ برنامه اردوی جهادی در دهه فجر در دستور کار داریم که هدف از این برگزاری این اردو‌ها تنها خدمت رسانی نیست بلکه بازگشت روحیه ایثارگری و خدمت رسانی به هم نوع جز اهداف این اردو‌ها است.
وی بابیان اجرای طرح قرارگاه جوادالائمه (ع) در محله زرین‌شهر اشکذر، تصریح کرد: هدف ناحیه اشکذر از اجرای قرارگاه جوادالائمه (ع) و ساخت مجموعه فرهنگی و مذهبی در محله زرین‌شهر، شروع کار‌های زیر بنایی است به‌طوری‌که بتوانیم در سال‌های آینده از این محله جوانانی مؤمن و کارآمد برای ایران اسلامی تربیت شوند.
فرمانده سپاه اشکذر به گشت‌های محله محور بسیج شهرستان اشکذر نیز اشاره کرد و افزود: به لطف خدا توانسته‌ایم در این گشت‌ها کمک شایانی به مأموران نیروی انتظامی شهرستان انجام دهیم به نحوی که در بعضی از نقاط شهرستان آمار سرقت به صفر رسیده است.
امامی در بخش دیگر از سخنان خود به شرایط کنونی اقتصاد کشور اشاره کرد و عنوان داشت: تحریم‌ها و بیشتر بی‌تدبیری‌ها این جشن بزرگ انقلاب را به کام ملت تلخ کرده است که باید مسئولان کشور با تلاش کشور را از این دوره عبور دهند.
وی بابیان اینکه مردم اکنون از فاصله طبقاتی رنج می‌برند، اظهار کرد: امروزه مسئولی که انقلابی نباشد، به حرف مردم توجه نکند و در میان ملت حضور پیدا نکند، این مسئول کارآمدی ندارد.
این مقام نظامی ادامه داد: اگر امروزه بعضی‌ها اعتقاد دارند در شرایط تحریم نمی‌توانیم به سوی جلو حرکت کرد باید به دوران ۸ ساله دفاع مقدس نگاه کنند که چگونه با دست خالی جلو تمام دنیا قد علم کردیم، اکنون که وضعیت بد از دوران دفاع مقدس نیست.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار