جزئیات گفت‌وگوی حاجی دلیگانی با روحانی در مجلس
نماینده مردم شاهین‌شهر در حاشیه نشست علنی مجلس در گفت‌وگو با رئیس‌جمهور عنوان کرد که مردم دیگر توان خرید گوشت کیلویی ۱۱۰ هزار تومان را ندارند و از سویی هم ما شاهد قاچاق دام مولد از کشور هستیم.
کد خبر: ۹۱۰۷۸۴۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در حاشیه نشست علنی در گفت‌وگویی با رئیس‌جمهور مسائل و مشکلات اقتصادی مردم را مطرح کرد و عنوان کرد که مردم دیگر توان خرید گوشت کیلویی ۱۱۰ هزار تومان را ندارند.

 

جزئیات گفت‌وگوی نماینده شاهین‌شهر با حجت‌الاسلام حسن روحانی در صحن پارلمان از نظرتان می‌گذرد:

حاجی دلیگانی: بحث گوشت واقعاً مردم را ذله کرده است، در هر دهه فجر یک بحثی داریم یک‌بار بحث موسسات مالی یکبار بحث ارز و...، مردم واقعاً ندارند 110 هزار تومان یک کیلو گوشت بخرند، مرغ کیلویی ۱۵ هزار تومان شده و از سوی دیگر شاهد هستیم که دام مولد قاچاق می‌شود.

روحانی: ما در شورای امنیت و دولت این بحث را کردیم، جلوی قاچاق باید گرفته شود.

حاجی دلیگانی: قیمت‌ها همین‌طور افزایش پیدا می‌کند، مردم بیچاره ندارند، چندماه چندماه گوشت نمی‌توانند بخرند، برخی از افراد ضعیف استخوان دنده گوسفند را که کمی گوشت به آن مانده به‌عنوان گوشت می‌خرند.

روحانی: ما باید یا سهمیه‌بندی کنیم یعنی کوپنی یا وفور ایجاد کنیم که ما به دنبال وفور هستیم.

حاجی دلیگانی: این نحوه توزیع صحیح نیست؛ باید به‌گونه‌ای باشد که افرادی که نیازمند‌تر هستند دسترسی داشته باشند.

روحانی: آقای حجتی به من می‌گویند کل نیاز ما از خارج 10 درصد بیشتر نیست، ما هم باید واردات گوشت کنیم هم گوسفند زنده وارد کنیم، اگر نشود باید راه‌های دیگر را بررسی کنیم.

ارسال نظرات