خبرهای داغ:
مدیر بسیج هنرمندان شاهرود خبر داد:

اجرای تئاتر مصائب حضرت زهرا (س) در نمازجمعه و راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهرود

مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود از اجرای تئاتر مصائب حضرت زهرا (س) در نمازجمعه این هفته و راهپیمایی ۲۲ بهمن در شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۷۹۵۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴
عباس اعتماد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برنامه های بسیج هنرمندان شاهرود در ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: در نمازجمعه این هفته شاهرود تئاتر خیابانی، اعتراف با موضوع اعتراف ظالمان در حق حضرت فاطمه (س) را اجرا خواهیم کرد و سرود در وصف حضرت فاطمه (س) در نمازجمعه ۱۹ بهمن اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره ساخت مترسکهای زشت استکباری افزود: این فراخوان با عنوان(حضور مترسکهای استکباری درجشن چهلمین سال انقلاب) با اشاره به صحبت ترامب که چهلمین سال را نخواهیم دید اجرا و کسانی که مترسک زشت بسازند به ۲۲ نفر جایزه اهدا خواهد شد و یک مترسک هم کانون بسیج هنرمندان می سازد.
وی با اشاره به برنامه‌های روز ۲۲ بهمن بسیج هنرمندان گفت: اجرای سرود در جایگاه که گروه سرود میعاد دانشگاه صنعتی شاهرود وابسته به بسبج هنرمندان شاهرود به مناسبت ایام اجرا می شود و صورت بچه ها را نقاشی و تصویر پرچم جمهوری اسلامی و... کشیده خواهد شد.
اعتماد خاطر نشان کرد: در روز ۲۲ بهمن با زشت ترین مترسک برای جشن چهلمین سال مصاحبه نمایشی خواهیم کرد و نمایش اعتراف با موضوع حضرت فاطمه(س) در حاشیه راهپیمایی اجرا خواهد شد.
وی تصریح کرد: ایده جشنواره مترسکها را ۸ سال است که بسبج هنرمندان اجرا می کند و بچه ها و پدر و مادر و علاقمندان مترسک می آورند و در طول راهپیمایی حرکت می کنند و به هر کسی که هر چیزی ساخته باشد هدیه می دهیم و امسال هشتمین سال است که هر سال بیشتر می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها