فرمانده انتظامی استان سمنان اقتدار و امنیت را آثار و برکات انقلاب و حکومت اسلامی دانست و گفت : مردم ایران اسلامی همواره پشتیبان نظام هستند.
کد خبر: ۹۱۰۷۹۹۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار روح‌الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان در جمع فرماندهان انتظامی استان سمنان و شهرستان‌های تابعه اقتدار و امنیت را آثار و برکات انقلاب و حکومت اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی نعمت بزرگ خداوند متعال به ملت ایران اسلامی بود که امروز رسالت ما مراقبت و حفاظت از این نعمت و دستاوردهای آن است.
وی با اشاره به اینکه انقلاب با ایجاد نظام الهی به ملت ایران عزت، آبرو و شرف بخشید افزود : شکر نعمت انقلاب، پاسداری از ارزش‌های آن است.
فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه مردم ایران اسلامی همواره پشتیبان نظام هستند تصریح کرد: ما نیز می‌پذیریم که در برخی حوزه‌ها ازجمله اقتصاد، مشکلاتی وجود دارد اما این مشکلات هم با تلاش و عزم مسئولان قابل‌حل است.
قاسمی ولایت‌فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی، کار و تلاش مجاهدانِ و درنهایت وحدت و همبستگی مردم را مثلث حفظ و تداوم انقلاب اسلامی عنوان و تأکید کرد: اگر این سه شاخص همواره وجود داشته باشد، هیچ قدرتی نمی‌تواند بر کشور خدشه وارد سازد.
وی بابیان اینکه خدمت‌رسانی گسترده به مردم در سایه تعامل نزدیک و قوی بین جامعه و نیروی انتظامی یک سیاست در استان است، تأکید کرد: پلیس خود را خدمتگزار مردم می‌داند و لذا بدون تعامل با مردم نمی‌تواند رسالت خود را ایفا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها