خبرهای داغ:
نماینده مسابقات بازی‌های رایانه‌ای جام خلیج فارس استان سمنان:
نماینده مسابقات بازی‌های رایانه‌ای جام خلیج فارس استان سمنان با بیان اینکه یکی از عوامل اثرگذار پیشرفت ورزش بسیج است گفت: بسیج به ورزش‌های نو و جدید، چون بازی‌های ریانه‌ای توجه ویژه دارد.
کد خبر: ۹۱۰۷۹۹۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
بسیج عامل پیشرفت ورزش/توجه بسیج به ورزش‌های جدیدعلی نوروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه ۳۵ سال سن دارد و در رشته‌های ورزشی رزمی، فوتسال و والیبال فعالیت دارد اظهار کرد: در حال حاضر نماینده مسابقات کشوری بازی‌های ریانه‌ای استان سمنان هستم و حدود ۱۱ سال است که این مسئولیت را بر عهده داشته و ۵ سال است که این مسابقات را بصورت حرفه‌ای در استان و شهرستان شاهرود برگزار می‌کنیم.
وی با بیان اینکه از سال ۷۸ در بسیج فعالیت دارم و در حال حاضر فرمانده پایگاه بسیج هستم افزود: ما در سالیانی که در بسیج حضور داشتیم شاهد پیشرفت بسیج در همه عرصه‌ها هستیم و در ورزش نیز بسیج در رشته‌های مختلف ورزشی حضور دارد.
نماینده مسابقات بازی‌های رایانه‌ای جام خلیج فارس استان سمنان خاطر نشان کرد: حمایت بسیج و سپاه از ورزش در جنبه همگانی و قهرمانی با توجه به حضور در رشته‌های مختلف پررنگ و اثرگذار است و شاهدیم با این حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها در بسیاری از رشته‌های ورزشی، ورزشکاران بسیجی خوش درخشیده اند.
وی با بیان اینکه تلاش ما این است که ورزش‌های مهیج را در ورزش گسترش دهیم گفت: بازی‌های ریانه‌ای یکی از ورزش‌های نو و جدید است که استقبال قشر نوجوان و جوان نیز به آن زیاد است و ما تلاش داریم این ورزش‌های مفرح را با فرهنگ بسیج در جامعه گسترش دهیم.
نوروزی با اشاره به فعالیت‌های پایگاه بسیج امام جواد (ع) و توجه به همه عرصه‌ها برای پرورش جوانان بسیجی عنوان کرد: فعالیت گسترده‌ای ما در پایگاه در عرصه‌های ورزشی و آموزشی و نظامی و معرفتی و بصیرتی انجام می‌دهیم و در موضوع امنیت اجتماعی نیز گشت‌های رضوین در پایگاه فعال است.
وی با تقدیر و تشکر از دست اندرکاران بسیج در راستای رشد و شکوفایی این نهاد مقدس و انقلابی بر توجه به پرورش جسم در کنار پرورش روح تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم جسم و روح افراد را توامان با هم پرورش دهیم تا بتوانیم یک عنصر فعال و با نشاط و انقلابی داشته باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها