خبرهای داغ:
۱۴۰ دانش‌ آموز از شهرستان لالی در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند .
کد خبر: ۹۱۰۸۰۱۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان از شهرستان لالی : ۱۴۰ دانش‌ آموز پسر از شهرستان لالی در قالب اردو های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند .

مراسم بدرقه این دانش‌ آموزان توسط سپاه ناحیه مقاومت لالی و با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان و همچنین با حضور حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه و جمعی از مسئولین محلی در اموزش و پرورش برگزار شد .

این دانش‌ آموزان توسط چهار دستگاه اتوبوس به مدت دو روز از مناطق عملیاتی جنوب از قبیل فتح المبین ، و یادمان شهدای بیت المقدس ، و همچنین از رزمایش و نمایش انقلاب اسلامی تا ظهور که در پادگان شهید مسعودیان تدارک دیده شده بازدید میکنند .
سرگرد پاسدار حسن محمودی در گفتگو با خبرنگار بسیج در لالی اظهار کرد : دشمن تلاش می‌کند که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه کمرنگ کند ، باید مواظب و مراقب باشیم و همه کسانی که به این مناطق اعزام می‌شوند، قدر خود را بدانند و مطمئن باشند که شهدا برای آنها دعوتنامه فرستاده و از آنها استقبال و پذیرایی میکنند .

وی در ادامه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آمادگی دفاعی دانش‌ آموزان برای مقابله با جنگ نرم دشمن از اهداف اصلی اعزام کاروان‌ های راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع ‌مقدس دانست و گفت : حضور دانش‌ آموزان در مناطق عملیاتی ، علاوه بر آشنایی آنان با فضای معنوی شهید و شهادت ، یک نوع آمادگی در مقابله با جنگ نرم دشمن است و اعزام دانش‌ آموزان به مناطق جنگی در واقع خط بطلانی بر توطئه‌های فرهنگی دشمنان نظام اسلامی و یکی از برنامه‌ های فرهنگی عمیق و تأثیر‌ گذار است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها