خبرهای داغ:
علی حسنی پور: برگ های تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، یادآور روزهای ایثار و فداکاریِ و مقاومت جوانانِ حماسه سازِ این امّت سلحشور است که با جان و مال خود، در راه سرنگونی رژیم وابسته و جنایتکار ستمشاهی قیام کردند و پرچم پیروزی اسلام را بر فراز ایران برافراشتند.
کد خبر: ۹۱۰۸۰۱۵
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹

آری، در دوران انقلاب و روزهای مبارزه، در ایّام سازندگی و در روزهای جنگ، همیشه و همه جا، جوانان و آینده سازان، چه در سنگر مدارس و مساجد و چه در مرزها و روستاها و جبهه های نبرد دوشادوش امّت مسلمان جهاد کرده اند و حضور مستمر خود را در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب و کشور حفظ کرده اند.

 

جوانان، امروز از سنگرداران رشید و جان برکف انقلاب اسلامی اند و مسؤولان باید با ارائه طرح ها و برنامه های مناسب، از این نیروهای متعهد برای سازندگی و پیشبرد اهداف انقلاب بیشترین بهره را ببرند.

 

امروزه نقش جوانان در حفظ این انقلاب و پیشبرد آرمانهای آن نقشی مهم و تاثیرگذار است. جوانان در سنگر علم، اقتصاد، فرهنگ و دیگر سنگرهای مهم باید نقش آفرینی بکنند.

 

جوانان امید انقلاب اسلامی هستند. و انشاالله با دستان این جوانان مومن و ولایتمدار پرچم این انقلاب بر فراز قله های جهان به اهتزاز در خواهد آمد.

 

یادداشت: علی حسنی پور

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها