مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز :
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز با بیان اینکه محور وصیت نامه شهدا پیروی از خط رهبری و ولایت فقیه است اظهار داشت :مردم طبق وصیت شهدا باید پیرو خط رهبری و ولایت فقیه باشند
کد خبر: ۹۱۰۸۰۱۸
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام علیمراد یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) در مراسم گرامیداشت دهه فجر که به همت بسیجیان اصناف استان البرز برگزار شد ، اظهار داشت : صحبت کردن از چگونگی شکل گیری انقلاب کار ساده ای نیست . کمتر کسی باورش می شد چنین حکومتی ایجاد بشود. حقایقی هست که اگر سندش نبود در آن تردید می کردند.

محور وصیت نامه شهدا پیروی از خط رهبری و ولایت فقیه است

وی افزود: انقلاب اسلامی اکنون در مرز چهل سالگی است و در این مدت طوفان‌های سهمگینی مانند گروه‌های تجزیه طلب و جنگ تحمیلی را پشت سر گذرانده است و با اینکه دشمنان تصور می‌کردند این انقلاب بیش از 6 ماه تداوم نمی‌آورد اکنون به سن بلوغ رسیده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز گفت: دشمن پس از جنگ فیزیکی در عرصه‌های جنگ نرم و ناتوی فرهنگی دنبال استحاله نظام بود که تولید رویش‌های مانند مدافعین حرم و حضورهای انقلابی مردم و جوانان در راهپیمایی‌های 22 بهمن و 13 آبان این حربه‌ها را خنثی کرده است.

محور وصیت نامه شهدا پیروی از خط رهبری و ولایت فقیه است

وی بیان داشت: دشمن اکنون در فضای اقتصادی دنبال آسیب به نظام است که بتواند با حربه‌های اقتصادی نظام را تضعیف و ناکارآمد نشان دهد و مردم را از انقلاب دلزده کند.

حجت الاسلام یوسفی با بیان اینکه محور وصیت نامه شهدا پیروی از خط رهبری و ولایت فقیه است اظهار داشت :مردم طبق وصیت شهدا باید پیرو خط رهبری و ولایت فقیه باشند.

وی در پایان با بیان اینکه برخی کلید ورود به وادی عبودیت و بندگی را عبادت خالصانه می دانند عنوان کرد: مومنان در راه رسیدن به وادی عبودیت عبادات بسیار را انجام دادند و دراین راه از تمامی سرمایه خود نیز گذشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها