خبرهای داغ:
به همت بسیج فرهنگیان سیدالشهدا (ع) لالی صورت گرفت

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی

به گرارش خبرنگار خبرگراری بسیج خوزستان در لالی :بمناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، نمایشگاه بسوی پیشرفت دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در زمینه های علمی فرهنگی سیاسی ورزشی پزشکی هوا وفضا و... بسیجیان فرهنگی توسط بسیج فرهنگیان سید الشهدا با همکاری کانون فرهنگی تربیتی شهید با هنر شهرستان لالی برگزار شد .
کد خبر: ۹۱۰۸۰۲۵
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶

 

مسئول بسیج فرهنگیان سیدالشهدا شهرستان لالی در این خصوص اظهار داشت :به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تا پایان دهه ، برگزاری نمایشگاه ها در مدارس شهر و روستا برای بسیجیان فرهنگی و بسیجیان دانش آموز برگزار میشود .

وی با اشاره به شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتخار به گذشته و امید به آینده گفت : دهه فجر امسال خاص و مهم است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همه تلاش خود را انجام خواهیم داد تا بتوانیم دستاورد‌های چهل ساله انقلاب را برای بسجیان دانش آموز بازگو کنیم .

به گفته وی ، انقلاب ایران ، سرآغاز حاکمیت ارزش‌های الهی ، نشان اسلامیت و جمهوریت ملت است که تحقق یافتن استقلال کشور ، حاکمیت دینی و تعیین سرنوشت به وسیله خود مردم ایران در اتفاق مهم و تاریخی سال ۵۷ ، با محوریت و پیروی از بیانات مقام معظم رهبری با وحدت و همدلی می‌توان بر حفظ آرمان‌ها و اهداف نظام اسلامی به جهت مبارزه با استکبار جهانی و تحریم‌های ظالمانه آمریکا ایستادگی نموده و در جهت رونق اقتصادی کشور تلاش نمود .

نجفی حاجی ور ادامه گعت :مردم متدین و فرهیخته و همچنین بسیجیان فرهنگی و بسیجیان دانش آموز همواره در راستای حفظ ارزش‌ های انقلاب اسلامی پیشگام بوده اند و امسال نیز در فجر فاطمی بار دیگر ارادت خود را به آرمان‌ های بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری به منصه ظهور خواهند گذاشت .

در ادامه نجفی بیان داشت :برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی توسط کانون بسیج فرهنگیان سیدالشهدا در زمینه های علمی فرهنگی سیاسی ورزشی پزشکی هوا و فضا و... در حال برگزاری است که ساعات باز دید از این نمایشگاه بین ساعت ۸ صبح تا ۱۱ ظهر و ۱۴ تا ۱۷ عصر است . همچنین مراسم ویژه ایام الله دهه فجر با رعایت حرمت ایام فاطمیه ، مسابقات فرهنگی ، هنری و ورزشی ، دیدار دانش آموزان بسیجی با خانواده معظم شهدا و غبار روبی گلزار شهدای شهرستان و برگزاری یادواره شهدا ، برگزاری محافل ادبی و راویان انقلاب از جمله برنامه‌ های در بسیجیان فرهنگی و بسیجیان دانش آموز بوده و هست .

وی پایان عنوان نمود ؛ از دانش آموزان و فرهنگیان فرهیخته و متدین این شهرستان دعوت می‌کنم همانند سال‌ های گذشته در این برهه حساس که استکبار جهانی تمام تلاش خود را در جهت ضربه زدن به نظام اسلامی و مردم ایران به کار گرفته بار دیگر با حضور در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن همبستگی خود را با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری مد ظله العالی اعلام نمایند .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار