فرمانده ناحیه رودبار جنوب:

انقلاب اسلامی ایران دریچه نور را به روی همه مسلمانان گشود

جرجندی گفت:انقلاب اسلامی ایران دریچه‌های نور و امید را به روی همه مسلمانان جهان گشود و معادلات دشمنان اسلام را در منطقه و بلکه در جهان برهم زد و امروز به‌عنوان الگویی مناسب برای بیداری اسلامی مطرح است.
کد خبر: ۹۱۰۸۰۴۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  حسن جرجندی فرمانده سپاه شهرستان رودبارجنوب در نشست خبری که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد، در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: وحدت کلمه و اطاعت از ولی فقیه رمز پیروزی ملت ایران بر رژیم ستم‌شاهی بود و امروز نیز با توجه به اقدامات دشمنان به‌ویژه استکبارجهانی برای ضربه زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌توان با اتحاد و همبستگی و در سایه تبعیت از فرمان‌ها مقام معظم رهبری در برابر توطئه‌های دشمن ایستادگی کرد.

جرجندی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دریچه‌های نور و امید را به روی همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان گشود و معادلات دشمنان اسلام را در منطقه و بلکه در جهان برهم زد و امروز به‌عنوان الگویی مناسب برای بیداری اسلامی در میان ملت‌های دنیا مطرح است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رودبارجنوب  با اشاره به تلاش رسانه‌ای دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به نسل جوان جامعه است.

وی افزود: ملت بزرگ ایران در این سال‌ها نشان دادند که علیرغم اختلاف‌سلیقه در برخی از موارد، درراه حراست و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران متحد و یکپارچه هستند و به دشمن اجازه نخواهند داد که حتی رؤیای تجاوز به این کشور را در خیال خود داشته باشد.

جرجندی  در ادامه به برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج رودبار جنوب  در ایام‌الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: با توجه به تقارن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه، این برنامه‌ها به‌گونه‌ای در نظر گرفته‌شده است که ضمن حفظ حرمت این ایام دارای پیام‌های انقلابی و فاطمی باشد.

وی افزود: عطر افشانی گلزارشهدا،برگزاری مراسم شهادت فاطمه زهرا(س)،برگزا ری کارگاههای لزوم فاطمه شناسی و ترویج سبک زندگی فاطمی در نظام اسلامی،همایش پیاده روی خانوادگی،برگزاری یادواره شهدا،طرح ویزیت رایگان و…از جمله برنامه های دهه مبارک فجر در شهرستان رودبارجنوب است.

فرمانده سپاه رودبار جنوب در ادامه بااشاره به موفقیت های نظام جمهوری اسلامی درعرصه های مختلف طی ۴۰ سال اخیر، گفت: دشمن قصد دارد نظام را ناکارآمد نشان دهد بنابراین شایسته است به صورت مستمر پیشرفت های کشوردرعرصه های مختلف به ویژه نانو ، پزشکی و نظامی نشان داده شود تا دشمن پی به محاسبات غلط خود ببرد.

وی در پایان خواستار حضور پرشور مردم و مسئولان در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار