مسئول بسیج دانش آموزی سپاه بانه ابراز کرد : به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر تعداد 76 نفر از دانش آموزان پسر دبیرستانی را در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند .
کد خبر: ۹۱۰۸۰۴۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بسیج دانش آموزی سپاه بانه با همکاری آموزش و پرورش، در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی استان خوزستان اعزام کردند.

در ابتدای این مراسم معاون هماهنگ کننده سپاه بانه با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: اردو‌های راهیان نور یک موج بزرگ فرهنگی است که پایه و رکن اصلی آن نوجوانان و جوانان هستند و درخواست‌های بیشتر از حجم تعیین شده برای این سفر نشان‌دهنده شور عشق فرزندان این کشور برای شناخت تاریخ و فرهنگ مقاومت و هشت سال دفاع مقدس است.


سرهنگ مصطفی پیرزاد تاکید کرد: دفاع مقدس به دانش آموزان و ملت شریف ایران درس تفکر، اندیشه ورزی و خودباوری می‌دهد که بدون شک این درس‌ها برای همیشه در تاریخ پر افتخار ایران پس از انقلاب باقی می‌ماند.


در ادامه لقمان شبانی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه بانه در مورد اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴ مرحله دانش آموزان بانه را به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدسم اعزام کردیم و امروز تعداد ۷۶ دانش آموز و ۲۵ نفر عوامل اجرایی در اردو مذکور حضور دارند.

وی ادامه داد: در مجموع بالغ بر ۳۳۶ نفر از دانش آموزان دختر و پسر بانه‌ای در قالب اردوی راهیان نور به مناطق هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه بانه در مورد مدت زمان اردوی راهیان نور نیز اذعان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته این اردو از روز دوشنبه ۱۵ بهمن ماه آغاز می‌شود و تا ۱۹ بهمن ماه به مدت ۵ شبانه روز ادامه خواهد داشت.


شبانی با اشاره به برنامه‌های اردوی راهیان نور دانش آموزی افزود: کاروان راهیان نور بانه در کنار بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، علاوه بر روایت گری برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.


وی در مورد اعزام کاروان‌های بعدی بسیج دانش آموزی بانه اظهار کرد: در اسفند ماه هم بسیج دانش آموزی با همکاری آموزش و پرورش دانش آموزان خواهر را در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام خواهد کرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات