استاد حوزه علیمه و دانشگاه در سرخه گفت: انقلاب اسلامی دستاورد‌های بسیاری داشت که مهمترین آن‌ها عزتمندی و استقلال کشور است
کد خبر: ۹۱۰۸۰۷۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، جشن انقلاب و مراسم دهه فجر در پایگاه آسیه با حضور خواهران بسیجی برگزار شد.
این برنامه با قرائت سوره فجر توسط چهل نفر از خواهران به مناسبت چهل سالگی انقلاب همراه بود.
زهرا مهدوی نژاد با اشاره به آیات ابتدایی سوره ابراهیم گفت: چیزی که باعث هدایت انسان‌ها و دوری آن‌ها از جهل می‌شود قرآن است و انسان می‌تواند نور ایمان و عدالت و علم و پیشرفت و راه نجات از ظلمت به سوی نور را در قرآن بیابد.
استاد دانشگاه و حوزه علمیه افزود: قبل از انقلاب نیز؛ انقلاب‌های دیگری داشتیم، ولی هیچ یک به سرانجام نرسیدند. ما انقلاب کردیم و در مقابل استبداد ایستادیم و شرط ما انقلاب اسلامی بود؛ با این انقلاب از چنگال استبداد رهایی یافتیم و همه ما باید شاکر نعمت انقلاب باشیم و این شکر فقط با زبان نمی‌باشد؛ بلکه باید با عمل خود آن را به سرانجام برسانیم.
مهدوی نژاد تصریح کرد: ما به خاطر نان، آب و غذا انقلاب نکردیم، در گذشته کشور‌های بزرگ بر سر ما می‌زدند، ولی امروز ما در دنیا اول هستیم و کسی اجازه ندارد اموال ما را تصاحب کند که اگر این طور شود اعتراض خواهیم کرد، ما انقلاب کردیم تا خودمان برای خودمان تصمیم بگیریم. ما انقلاب کردیم تا عزت ما که زیر سوال رفته بود و از بین رفته بود را بار دیگر بدست آوریم. انقلاب ۴۰ سالگی ما باید زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشد و همه ما باید خود را آماده کنیم و سختی و مشکلات را تحمل کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها