خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان:

برگزاری سوگواره یاس نبوی در استان سمنان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) سوگواره یاس نبوی در 40 بقعه شاخص این استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۰۸۰۸۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام عبدالله واحدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در نشست خبری خود گفت : این سوگواره امسال به دلیل تقارن ایام شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) با دهه مبارکه فجر تحت عنوان فجر فاطمی به مدت پنج روز و از هفدهم بهمن برگزار می شود.
واحدی، برگزاری ویژه برنامه شب شهادت و روز شهادت فاطمه زهرا (س) در استان شامل مدیحه سرایی، سخنرانی، قرائت خطبه فدکیه و زیارت نامه حضرت زهرا (س) را از برنامه های پیش بینی شده در این سوگواره بیان کرد.
وی با بیان اینکه در قالب این سوگواره 55 برنامه برگزار خواهد شد تصریح کرد: برای اجرای این برنامه ها 31 مبلغ شامل 18 مبلغ اعزامی از قم و بقیه بومی استان فعالیت های تبلیغی را در بقاع متبرکه انجام می دهند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان برگزاری همایش سراسری بانوان در شهرهای مختلف این استان با عنوان رهروان یاس نبوی و شام غریبان آن حضرت را از دیگر برنامه های سوگواره یاس نبوی در این استان برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار