خبرهای داغ:
مدیرکل بهزیستی استان قزوین

اقدام و عمل موجب ایجاد جامعه ای عاری از اعتیاد است

وارثی گفت:اعتیاد به عنوان یکی از عوامل تاثیرگذار محیط کار است و جامعه نیز از این امر مستثنی نیست و اگر اقدام و عمل را جدی بگیریم شاهد جامعه ای عاری از اعتیاد خواهیم بود.
کد خبر: ۹۱۰۸۰۸۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، کارگاه تربیت مربی پیشگیری از اعتیاد در محیط های کاری با حضور دکتر براتی معاون پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی کشور، وارثی مدیرکل بهزیستی استان، اکبرشاهی مدیر بهزیستی شهرستان و جمعی از مدیران استان و معاونین اداره کل بهزیستی برگزار شد.
وارثی در این مراسم بیان کرد:محیط کار مکان مهمی است که در حوزه های مختلف اجتماعی دچار آسیب جدی اعتیاد شده است.
وی گفت:امروز بیشترین ساعاتی که یک کارگر به دور از خانواده برای رونق اقتصادی و تامین معیشت در ان فعالیت می کند محیط کاری است و برای این محیط به عنوان یک عنصر اصلی اقتصادی، باید نگران پیشگیری از اعتیاد بود.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار کرد:افرادی که گرفتار این معضل هستند عمدتا شاغل هستند و محیط کار دو شاخص اساسی دارد یعنی هم اثر گذار است و هم اثرپذیر است.
وی افزود:امروز قوانین کار، استرس محیط کار و میزان حقوق بر این محیط اثر گذاشته و نتیجه اش اعتیاد به عنوان یکی از عوامل تاثیرگذار محیط کار است و جامعه نیز از این امر مستثنی نیست و اگر اقدام و عمل را جدی بگیریم شاهد جامعه ای عاری از اعتیاد خواهیم بود.
1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها