مسئول مرکز فرهنگی خانواده های در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: 30 نفر از ورزشکاران و فرزندان پاسداران استان برای حضور در جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم به اهواز اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۰۸۰۹۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵

سرهنگ پاسدار حسین بدیع روشن، مسئول مرکز فرهنگی خانواده‌ها در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در حاشیه  اعزام  فرزندان پسر پاسدار به جشنواره شمیم در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، گفت: جشنواره فرهنگی ویژه خانواده پاسداران با عنوان شمیم سالی دو بار اجرا می‌شود که یک جشنواره ویژه دختران و همسران پاسدار است که در مرداد ماه  سال جاری بر گزار شده است.

وی افزود: مرحله دوم جشنواره ویژه فرزندان پسر و در ۶ رشته ورزشی فوتبال، فوتسال، والیبال، آمادگی جسمانی، شنا، تیر اندازی و تکواندو در استان خوزستان برگزار می‌شود.

سرهنگ بدیع روشن تصریح کرد: تعداد ۳۰ نفر از فرزندان پسر پاسدار به مدت 7 روز جهت شرکت در این جشنواره به استعداد یک دستگاه اتوبوس به اهواز اعزام شدند.

وی افزود: اعزام شدگان علاوه بر شرکت در این جشنواره  از مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس نیز بازدید خواهند کرد.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده‌های سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این مسابقات از ۲۰ بهمن آغاز شده و تا روز ۲۳ همین ماه ادامه خواهد داشت.
 
این مسئول هدف از این اعزام را ایجاد نشاط و شادابی در بین خانواده‌های پاسداران که بزرگترین ماموریت فرهنگی این مرکز است عنوان و افزود:  این مرکز به دنبال رشد و تعالی خانواده‌ها و اهمیت دادن به استعداد‌های قشر جوان است.

وی در پایان با تاکید بر این مطلب که فرزندان پاسدار وارثان راه پدران و ادامه دهندگان راه شهدا و رزمندگان هستند، خاطر نشان کرد: این افراد ایثار و شهادت را از پدران خود می‌آموزند و با حضور در مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس با رشادت‌های پدران خود آشنا می‌شوند و ایثارگری‌های آن‌ها را به عنوان الگو برای خود بر می‌گزینند.
ارسال نظرات