خبرهای داغ:
طی ایام دهه مبارک فجر؛

بهره برداری از 68 پروژه خدمت رسانی به محرومان

طی ایام دهه مبارک فجر 68 پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 470 میلیون تومانی در اقصی نقاط استان قزوین به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۱۰۸۰۹۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مجید مومنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با تبریک فرارسیدن ایام ا... دهه مبارک فجر بیان کرد: برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با چهل سال خدمتگذاری نهاد مقدس کمیته امداد مصادف است از طرفی این مناسبت با ایام فاطمیه متقارن شده است.
وی ادامه داد: در این ایام 27 پروژه اشتغال زایی و کارگاه آموزشی و همچنین 44 پروژه مسکن مددجوی به بهره برداری رسیده و یا رونمایی می شود.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: 27 پروژه شامل برگزاری 16 کارگاه آموزش گلیم بافی، چرم دوزی ، خیاطی و قالی بافی و تابلو فرش و اجرای یازده پروژه اشتغالزایی شامل طرحهای انرژی خورشیدی که در مجموع بیش از 510 میلیون تومان بوده است.
وی اعلام کرد:افتتاح و واگذاری 44 پروژه مسکن مددجویی نیز با اعتباری نزدیک به 960 میلیون تومان در شهرستان های قزوین، آبیک، تاکستان، البرز، آوج و بوئین زهرا در ایام ا... دهه مبارک فجر صورت خواد پذیرفت.
مومنی عنوان کرد: علاوه بر این برنامه های مذکور، برنامه های فرهنگی و اجتماعی نیز برای مددجویان و امدادگران در نظرگرفته شده است.
وی گفت: یکی از برنامه های ایام دهه مبارک فجر اعزام 40 کاروان 40 نفری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین سالگرد تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به مشهد مقدس است.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: در این کاروان ها اغلب مددجویانی که تاکنون موفق به زیارت امام رضا (ع) نشده اند، حضور خواهند یافت که در اجرای این برنامه ، برنامه فرهنگی متنوع و استفاده از برنامه های آستان قدس رضوی نیز تدارک دیده شده است.
وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند کمک های خود را به نیازمندان با کد دستوری #028*8877* به نیازمندان اهداء کنند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها