به مناسبت گرامی داشت دهه فجر با حضور مسئولان شهرستان مریوان ۱۱ خانه مسکونی از سوی کمیته امداد و سپاه پاسداران شهرستان مریوان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۰۸۰۹۹
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سرهنگ علی نقدی رئیس بسیج سازندگی سپاه مریوان با اشاره به اینکه سپاه شهرستان مریوان با همکاری کمیته امداد ۱۱ باب مسکن روستایی با مشارکت مردم احداث شد، گفت: سپاه پاسداران در فاز دوم این طرح ۱۴ مسکن دیگر در روستا‌های هدف در سال آینده به بهره برداری می‌رسند.


مسعود شهبازی مدیر کمیته امداد مریوان، در حاشیه افتتاح فاز اول احداث منزل مسکونی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد، اظهارداشت: در سالجاری با همکاری سپاه پاسداران شهرستان مریوان فعالیت‌های احداث ۲۵ واحد ساختمانی برای خانواده‌های تحت پوشش آغاز شده است که ۱۱ ساختمان از این تعداد آماده بهره برداری و امروز به مناسبت گرامی داشت دهه فجر افتتاح و در اختیار نیازمندان قرار خواهند گرفت.

شهبازی عنوان کرد: هر یک از این ساختمان‌های مسکونی که هم در روستا‌ها و هم در داخل شهر است با مساحتی بالغ بر ۵۰ متر مربع و دارای شناژ مستحکم و مورد تاید کارشناسان و مهندسین بنیاد مسکن هم ساخته شده است.

وی افزود: فعالیت‌های کمیته امداد در شهر و روستا بدون محدودیت و در راستای محرومیت زدایی و از بین بردن فقر در جامعه ادامه خواهد داشت.

رئیس کمیته امداد شهرستان مریوان اظهار کرد: با توجه به فعالیت‌های ارزنده‌ای که در سال‌های گذشته در راستای فقرزدایی از سوی کمیته امداد شهرستان مریوان صورت گرفته است، اما هنوز در این شهرستان ۱۴ هزار و ۷۰۰ نفر در قالب ۷ هزار و ۲۰۰ خانواده تحت پوشش این اداره هستند.

شهبازی عنوان کرد: در راستای ساخت مسکن جدید برای افراد تحت پوشش کمیته امداد ۵۰۰ میلیون تومان اعتبارات برای سال جدید در نظر گرفته شده است و در این راستا نیز از سوی ادارات آب، برق، گاز و بنیاد مسکن نیز برای ایجاد این مسکن‌ها تعامل زیادی وجود دارد.

ویافزود: در سال ۹۸ امید است که بتوانیم بیش از ۱۲۶ ساختمان مسکونی برای نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد در سطح شهرستان مریوان ساخته شود.
ارسال نظرات