خبرهای داغ:
امام جمعه میانه در یادواره شهدای کارگری و کارمندی میانه با اشاره به قدرت روزافزون انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اگر امروز حکومت اسلامی به رشد کامل خود برسد، دیگر چیزی به نام آمریکا وجود نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۰۸۱۲۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله محمدی، با یادآوری توطئه های مختلف دشمن برای نابود سازی انقلاب از راه اندازی جنگ های قومیتی داخلی، ترورها و تحریم ها گرفته تا جنگ 8 ساله تحمیلی، گفت: ما این انقلاب را رایگان به دست نیاورده ایم که به آسانی از دست بدهیم.  

 وی افزود: جوانان باید بدانند که تجهیزات دفاعی ما در برابر دشمن بسیار ضعیف، ناکارآمد و در حد صفر بود و برای حفظ این نظام، وجب به وجب و سانتی متر به سانتی متر کشور، شهید داده ایم و خونها فدا کرده ایم.

حجت الاسلام عبدالله محمدی اضافه کرد: این انقلاب صاحب دارد و روزی به صاحب اصلیش تحویل داده خواهد شد، مشکلات زیاد است اما تنها صبر و استقامت است که نصرت الهی را در پی دارد.

   فرمانده سپاه میانه نیز در ادامه، ایام دهه فجر را ایامی پرمغز، پرمحتوا و  پرمفهوم قلمداد کرد و گفت: در این ایام مقدس و با حمایت های بی دریغ مردم، امام خمینی(ره) توانست وابستگی محض را به استقلال محض، و استبداد، ظلم و تاریکی را به آزادی و آزادگی، و بدبختی و حقارت را به رشد و پیشرفت، مبدل سازد.

   حسین محمدی با اشاره به نابسامانی ها، فساد، بی بند و باری ها و وابستگی های حکومت های گذشته، اظهار کرد: از زمان فتحعلی شاه قاجار تا پیروزی انقلاب، بر اثر وابستگی و بی عرضگی حاکمان، میلیونها هکتار از خاک کشور جدا شده و به کشورهای بیگانه واگذار شده است و همه اینها، ثمره بی کفایتی شاهان و برای تامین خوشگذرانی های آنان بود.

   وی بیان کرد: این در حالی است که ما در طول 40 ساله انقلاب حتی در 8 سال دفاع مقدس نگذاشته ایم وجبی از خاک کشور به دست دشمن بیافتد.

   محمدی افزود: برای شناخت بهتر دستاوردها و کارکردهای انقلاب اسلامی، کافی است تا تاریخ 200 سال گذشته کشور را مطالعه کنیم تا به وضوح این دستاوردها را لمس نماییم.

   فرماده سپاه میانه، مقاومت در برابر دشمن و سعادت کشور را در گرو تابعیت محض از ولایت فقیه و اجرایی کردن فرمایشات ایشان عنوان کرد و افزود: علل اکثر مشکلات و معضلات جامعه ما، ضعفمان در عمل به فرمایشات و رهنمودهای رهبری است.

ارسال نظرات