خبرهای داغ:
نشست صمیمی و توجهی بسیجیان پایگاه شهید چرومی با حضور فرماندهی حوزه بسیج امیرالمؤمنین میداوود در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۸۱۸۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ یکشنبه چهاردهم بهمن ماه ۱۳۹۷ بسیجی پاسدار اکبر ممبینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین(ع) میداوود با حضور در جمع بسیجیان انقلابی پایگاه شهید چرومی در فراخوانی آن پایگاه بسیج در شهر میداوود شرکت کرد.

وی در این نشست با اشاره به اهداف دشمنان جمهوری اسلامی ایران، به تشریح انقلاب، دگرگونی های بعد از آن و همچنین نیاز به حضور جوانان و نوجوانان دهه ۷۰ و ۸۰ پرداخت

ممبینی در زمینه اهداف دشمنان گفت: امروزه همانگونه که شاهد آن هستیم دشمنان بیشترین سرمایه گذاری را روی تفکر و تغییر دیدگاه قشر نوجوان و جوان جامعه قرار داده است تا این دو گروه سرنوشت ساز را از مسیر حقیقی و صحیح انقلاب دور کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های اصلی آنها این است که نشان دهند انقلاب اسلامی رو به زوال رفتن است، یادآور شد: در چهلمین سال انقلاب باید تلاش کنیم تا جایگاه و شان جمهوری اسلامی به منصه ظهور گذاشته شود.

وی در پاسخ به تلاش های دشمنان انقلاب اظهار کرد: امروزه باید در پاسخ به تلاش های آنان، هرچه بیشتر دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل جوان بازگو کرد و دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام ساخت، چرا که گاهی اوقات دشمنان از کم کاری های ما سودهای گزافی میبرند

اکبر ممبینی در ادامه با بیان اینکه چندین بخش برای برنامه های دهه فجر در بخش میداوود در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: با توجه به اینکه دشمنان در تلاش هستند تا چهل سالگی انقلاب را با مانع مواجه سازند باید هرچه بیشتر آیین های گرامیداشت این ایام را به بهترین وجه برگزار کرد.

وی ادامه سخنان خود در خصوص تشریح انقلاب و رابطه آن با اسلام بیان کرد: امام راحل سه مطلب مهم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به مردم القا کرده و باعث شناخته شدن اسلام حقیقی در دنیا شدند و این اسلام است که می تواند به تربیت و فرهنگ صحیح و هویت بخشی به نسل جوان کمک کند.

ممبینی همچنین گفت: انقلاب اسلامی با وجود توطئه های دشمنان داخلی و خارجی در چهل سال گذشته دستاوردهای بسیار زیادی در عرصه های علمی، آموزشی، فرهنگی و... داشته است که انعکاس آنها برای روشنگری نسل جدید ضروری و واجب است چرا که همانطور که گفته شد دشمنان از کم کاری های ما سود میبرند؛ ما انقلابیون و پیرو مکتب انقلاب باید این امر به بهترین وجه و صورت ممکن انجام دهیم

فرمانده حوزه بسیج میداوود در خصوص نیاز به حضور جوانان و کار تشکیلاتی انجام دادن پایگاه های مقاومت بیان کرد: امروزه بیش از پیش نیاز به حضور جوانان در عرصه ها و برنامه های انقلابی است؛ قشر جوان ما و متولدین دهه های ۷۰ و ۸۰ از مهم ترین گروه های هدف جمهوری اسلامی و نهاد سپاه و بسیج هستند که امروزه با توجه به وسیع تر شدن امکانات و ارتباطات، نیاز به روشنگری و تشریح برنامه های انقلاب برای آنها پر رنگ تر از گذشته به چشم میخورد.

وی در آخر در مورد عمل تشکیلاتی و استفاده از نیروهای پیشکسوت بیان کرد: پایگاه های بسیج ما باید کار تشکیلاتی انجام دادن را سرلوحه کار خود قرار دهند و به نوعی در کنار دیگر کارهای مهم شان کادر سازی و کار تشکیلاتی را در اولویت قرار دهند، چرا که کار تشکیلاتی از مهم ترین کارهای پایگاه های بسیج و شوراهای آنان است و همین به تداوم کار آنها قوت می بخشد؛ در کنار اینها استفاده از نیروها و افراد بسیجی پیشکسوت نیز میتواند راهنمای بزرگ و مهمی برای پایگاه های بسیج ما باشد که فرماندهان پایگاه ها باید به این بسیجیان توجه ویژه ای داشته باشند و از تجربیات و رهنمودهای آنان استفاده کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها