نشست بصیرتی به مناسبت گرامی داشت ایام الله دهه فجر در پایگاه مقاومت ام ابی‌ها حوزه فاطمه زهرا (س) ناحیه هامون برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۸۱۹۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرنگار بسیج از هامون، نشست بصیرتی به مناسبت گرامی داشت ایام الله دهه فجر در پایگاه مقاومت ام ابی‌ها حوزه فاطمه زهرا (س) ناحیه هامون برگزار شد.

حجت الاسلام مهربانی، مسئول نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه هامون در این نشست گفت: ما باید تلاش کنیم در چهل سالگی انقلاب و شعار‌هایی که اول انقلاب سر داده می‌شد امروز به استقلال و آزادی و برسیم.

وی با اشاره به این مطلب که ملت ایران با استقلال دستاورد‌های بسیاری را برای ملت ایران به ارمغان آورده است افزود: دشمنان ما نمی‌خواستند ملت ما به استقلال برسند.

حجت الاسلام مهربانی تصریح کرد: مقایسه ایرانِ قبل و بعد از انقلاب، می‌تواند واقعیت‌های مهمی را برای نسل‌های پس از انقلاب آشکار کند، امروز انقلاب اسلامی شروع دگرگونی‌های بزرگ و بنیادی در ایران و کشور‌های منطقه است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه هامون ادامه داد: در توصیف انقلاب همین کفایت می‌کند که امام خمینی (ره) از انقلاب اسلامی با عنوان‌هایی مانند معجزه قرن و انفجار نور یاد کرده است.

این مسئول فرا رسیدن دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را فرصت خوبی برای مرور انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن در حوزه‌های مختلف دانست و در پایان خاطر نشان کرد: هر چه از پیروزی انقلاب اسلامی فاصله میگیریم، اهمیت بررسی موضوع دستاورد‌های انقلاب اسلامی و اهمیت بیان دستاورد‌ها و پیشرفت‌ها در حوزه علم و فن آوری بیش‌تر می‌شود، در چنین شرایط حساس کشور که هجمه‌های مختلفی وارد میشود، اهمیت تبیین دستاورد‌های انقلاب و جمهوری اسلامی به‌عنوان یک وظیفه معین می‌گردد.
ارسال نظرات