در نشست بصیرتی کارکنان بهداشت کوهرنگ عنوان شد:

انقلاب اسلامی حامی مظلومین سراسر جهان است

نشست بصیرتی و تبیین دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۸۱۹۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر نشست فرهنگی بصیرتی و تبیین دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی با حضور کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ در بیمارستان امام سجاد (علیه السلام) شهر چلگرد برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ در این نشست با تبریک به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ما برای اسلام انقلاب کردیم. ما انقلاب کردیم تا اسلام در جامعه بشری حاکم باشد و تمام قوانین بر اساس اسلام باشد؛ چرا که اسلام الگویی جامع و کامل و جاودانه است.

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ در جمع کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به بررسی دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول این چهل سال اشاره کرد و خدمات نظام در اقصی نقاط کشور را نسبت به دوران قبل از انقلاب بی نظیر دانست.

وی، با تأکید بر ضرورت تلاش جهادی برای رفع کاستی ها و مشکلات باقی مانده و بهبود وضعیت معیشتی مردم بویژه اقشار کم درآمد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی حامی مظلومین و محرومین در سراسر جهان است.

موسایی خاطرنشان کرد: به حول و قوه الهی و درسایه ولایت فقیه ضمن مبارزه با دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی، راه انقلاب و آرمان های حضرت امام خمینی(ره) را با راهنمایی های حکیمانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) ادامه خواهیم داد. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار