به مناسبت دهه فجر بیش از 40 میز خدمت تحت عنوان اردوی جهادی کارمندان بسیجی در سراسر استان در حال برگزار است.
کد خبر: ۹۱۰۸۲۱۵
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

به گزارش  سرویس بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج از کردستان، بنده مرادی مسئول بسیج کارمندان کردستان اظهار داشت: در راستای تکریم ارباب رجوع و پیگیری رفع مشکلات مردم، مسئولین ادارات در سطح استان در مصلی‌های نماز جمعه و مناطق محروم با مردم دیدار چهره به چهره خواهند داشت و از نزدیک و حضورا مشکلات مطرح شده پیگیری و پاسخگوی مردم خواهند بود.

بنده مرادی با بیان اینکه در هفته بسیج بیش از ۹۰ میز خدمت در سراسر استان برگزار گردید بیان داشت: بسیج کارمندان نیز پس از اجرای آن نسبت به پیگیری تعهدات ادارات اقدام نموده است که الحمدالله بیش از ۷۰ درصد تعهدات عملیاتی شده است.

دبیر هیات اندیشه ورز سازمان بسیج کارمندان هدف از برگزاری میز خدمت را عرصه نقش آفرینی کارمندان بسیجی دانست و اعلام نمودند و افزود: بسیجیان کارمند در راستای اعتلای بسیج گام‌های مثبی برداشته اند؛ که ان شاءالله در تحقق جوان مومن انقلابی پای کار (طرح شهید حججی) تاثیرگذار خواهد بود.

بنده مرادی با بیان اینکه این طرح از شهریور ماه سال جاری همزمان با رزمایش سپاهیان محمدرسول (ص) برنامه ریزی و اجرا گردیده است تاکید کردند: این طرح خدمت رسانی،مورد استقبال مدیران محترم ادارات کل استان قرار گرفته و ایشان به عنوان مدیران جهادی در پای کار هستند و همه تلاش خود را برای خدمت رسانی به کار می‌گیرند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان اعلام داشتند در همین راستا متولیان میز خدمت دستگاه‌های خدمت رسان در دیماه آموزش‌های لازم را در محل پایگاه مقاومت بسیج کارمندی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سپری کرده اند.
 
 
ارسال نظرات