خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خوسف گفت: انقلاب اسلامی یکی از بزرگ ترین نعمتهایی بوده است که خداوند بزرگ ومنان به این ملت ارزانی داشته و اگر قدر این نعمت بزرگ را ندانیم کفر خدا شامل حال ما خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۰۸۳۴۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

حجت الاسلام و المسلمین مهدی الوانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خوسف ضمن گرامیداشت ایام شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه (سلام الله علیها)خطاب به بسیجیان اظهار داشت: بسیجیان باید پیرو بنت رسول خدا (صلی الله علیه) باشند چرا که حضرت فاطمه زهرا (س)الگوی استقامت ومقاومت در عرصه های اقتصادی، اعتقادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و...می باشد.

وی عنوان داشت: چرا که با آن مصیبت هایی که آن حضرت کشید خصوصا مصیبت جان سوزی که درب خانه اش را به آتش کشیدند و میخ در بر پهلوی ان حضرت فرو رفت  و هدفش را نه دفاع از همسرش بلکه دفاع دین و دیانت دانست وفرمود: «ما اهل بیت پیامبر وسیله ارتباط خداوند با خلق او هستیم ، ما برگزیدگان پاك و مقدّس پروردگار مى باشیم ، ما حجّت و راهنما خواهیم بود؛ و ما وارثان پیامبران الهى هستیم». و دلیل دفاع ایشان از حضرت علی علیه السلام هم در راستای وحی و رسالت پیامبربزرگ اسلام(صلی الله علیه و اله و سلم) پس از غدیر خم می باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خوسف در ادامه ضمن اشاره به تقارن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) با دهه فجر عنوان داشت: انقلاب اسلامی یکی از بزرگ ترین نعمتهایی بوده است که خداوند بزرگ و منان به این ملت ارزانی داشته و اگر قدر این نعمت بزرگ را ندانیم کفر خدا شامل حال ما خواهد شد.

وی ادامه داد: علت اینکه اعتقاد داریم دهه فجر نعمت خدا بوده است اینکه ادامه اسلام رسول الله  (صلی الله علیه و اله و سلم) و از جنبه اعتقادی آن است نه اینکه برجامی که با استکبار جهانی بسته شده است را عده ای نعمت خدا می دانند. انقلاب اسلامی کجاست و برجام اروپایی آن ها کجاست.

حجت الاسلام الوانی تصریح کرد: انقلاب اسلام ایران هم در سطح منطقه خاورمیانه و هم در سطح جهانی بازتاب های مثبتی داشته است چنانکه در نیجیریه، در اندونزی، لبنان، افغانستان، عراق، بحرین، یمن و... شیعیان علیه ظلم و ستم و استکبار جهانی قیام کرده اند و این حاصل پیروی مجاهدانه امام خمینی(رحمه الله علیه) و امام خامنه ای(مد ظله العالی)  از روش تبلیغی ائمه هدی(علیهم السلام) بوده، هست و خواهد بود.

وی در پایان اظهار داشت: اگر تفکر انقلابی و بسیجی و مدیریت جهادی در جامعه رایج شود ما دیگر وابسته نمی باشیم بلکه یک کشور قدرتمند در سطح منطقه و راهبر دیگر انقلاب های اسلامی در سطح جهانی خواهیم بود.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها