خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز مردم ما گوش به فرمان ولایت هستند وهرگاه احساس کنند انقلاب درخطر است با تمام وجود وار دصحنه می شوند.
کد خبر: ۹۱۰۸۳۵۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان ،به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)وهمچنین برگزاری چهلمین سالگی جشن انقلاب اسلامی همایش پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت به همراه خانواده آنان در اردوگاه شهر درچه برگزار گردید و رمضانعلی غلامرضایی یکی از هادیان سیاسی مطالبی بیان نمود.

 غلامرضایی درادامه  فزود: حضرت زهرا (س) یک تنه وتنها از مقام و جایگاه ولایت دفـاع و ایسـتادگی کرد تا جایی که جـان و فرزندش محـسن را تقدیم کرد و اولین شـهید راه ولایـت حضرت زهـرا(س) می باشد.

وی درادامه خاطرنشان کرد:چرا مسئولین وبعضی از سیاسیون به منویات رهبری توجه نمی کنند،اگر ما تاریخ اسلام را مطالعه کنیم وبه یاد بیاوریم ،زمانی که مردم پیامبر را دفن کرده بودند،غدیر را درک کرده بودند و مولی امیرالمومنین (ع) را دیده بودندآمدند جانشین بلا فصل پیامبر را تنها گذاشتند و علت آن هم نداشتن تحلیل سیاسی وبصیرت بود.

 این هادی سیاسی در ادامه افزود: امروز مردم ما گوش به فرمان ولایت هستند وهرگاه احساس کنند انقلاب درخطر است با تمام وجود وارد صحنه می شوند.

غلامرضایی در ادامه افزود: ما درچلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم و داخل دهه پنجم انقلاب می شویم ،اما می بینیم که غربی ها اعلام کرده اند که ما اجازه نمی دهیم ملت ایران جشن چهل سالگی انقلاب را ببینند.

وی درادامه ادامه خاطرنشان کرد: چرا بعضی از مسئولین داخل کشور از عربده های دشمنان ترسیده اند ، دشمنان وعده های زیادی داده است ولی نتوانسته اند کاری از پیش ببرند و اعلام نموده اند که ما تومار انقلاب ایران را پیچیده ایم و انقلاب ایران درحال سقوط است ،درحالیکه رهبر انقلاب اسلامی ایران حضر ت امام خامنه ای فرمان داده اند:هرکس درهر جایگاهی قرار دارد یک الگوی پشتکاری شده را برای پنجاه سال آیند آماده کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها