خبرهای داغ:
سردار خادم سیدالشهدا:

اقتدار موشکی ایران خواب را بر دشمن حرام کرده است

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور قدرت موشکی و منطقه ای ایران را از دستاوردهای بزرگ انقلاب برشمرد و گفت: آوازه اقتدار موشکی ایران سال هاست که در جهان پیچیده و خواب را بر دشمن حرام کرده است .
کد خبر: ۹۱۰۸۴۲۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸

سردارسرتیپ احمدخادم سیدالشهدا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار بسیج با اشاره به چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: به رغم همه کارشکنی ها، تهدیدها و فتنه های دشمن، اکنون درچهلمین سالگی پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و به پیشرفت های چشمگیری دست یافته ایم.
وی ایران اسلامی را یکی از قدرت های بزرگ منطقه برشمرد و افزود: کشور ما در این سال ها در حوزه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی ، فرهنگی و بخصوص نظامی پیشرفت های چشمگیری داشته و در حال حاضر نیز با تکیه بر صنایع دفاعی خود جزو قدرت های بزرگ منطقه است.
وی تصریح کرد: امروز در لبنان، سوریه، فلسطین وعراق نیروهای انقلابی برای مقابله با دشمنان تکفیری و رژیم صهیونیستی دست به دست هم داده اند و به برکت خون شهدا روز به روز پایه های این انقلاب مستحکم تر می شود.
سردار سرتیپ احمدخادم سیدالشهدا رهبری داهیانه امام خمینی (ره) را از دلایل موثر در اقتدار ایران برشمرد و گفت: اگر ایران اسلامی در حال حاضر به یکی از قدرت های بزرگ منطقه تبدیل شده به برکت رهبری داهیانه امام خمینی(ره) و تداوم آن به دست رهبر معظم انقلاب است؛ دستاوردهای بزرگی در این 40 سال به دست آورده ایم که باید آن ها را توسعه دهیم تا بتوانیم این انقلاب را حفظ کنیم.
وی جنگ نرم را برنامه دشمن برای آسیب رساندن به انقلاب و نظام برشمرد و افزود: در طول این 40 سال دشمن در حوزه جنگ سخت نتوانست قدمی بردارد به همین دلیل به جنگ نرم و فشارهای اقتصادی روی آورده است که این توطئه دشمن نیز با تدبیر رهبر معظم انقلاب خنثی خواهد شد .
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب توسعه و تقویت دستاوردهای داخلی را از راه های موثر در مقابله با جنگ نرم برشمرد و گفت: بی شک باتوجه به نیروهای متخصص داخلی و با تکیه بر دستاوردهای 40 ساله انقلاب از این جنگ نرم نیز با موفقیت عبور می کنیم؛ رهبر معظم انقلاب همواره بر اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید تاکید دارند و ما نیز باید بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب در این زمینه گام های موثری برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار