جشن انقلاب به همت پایگاه یاسین حوزه بسیج جامعه زنان زینب کبری (س) با حضور مسئول تعلیم و تربیت بسیج و دارالقرآن بسیج سپاه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۸۴۴۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم جشن انقلاب و نشین بصیرتی به همت پایگاه یاسین حوزه بسیج جامعه زنان زینب کبری (س) شاهرود در پایگاه بسیج روستای قلعه آقا عبدالله بخش بسطام شهرستان شاهرود برگزار شد.
حجت الاسلام سید رضا مرتضوی در این نشست در سخنانی با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی با مقایسه ای بین شرایط قبل و بعد از انقلاب اسلامی به بیان خاطراتی از دوران ستم شاهی که مورخان و بزرگان بیان کرده اند پرداخت و گفت: ما در دوران ستم شاهی نه عزتی داشتیم و نه اقتداری و ذلیل استکبار و بنده اوامر ظالمان جهان بودیم و از خود اختیاری نداشتیم.
وی با اشاره به انقلاب اسلامی گفت: ما در انقلاب اسلامی ابهت شرق و غرب عالم را شکستیم و اقتدار و عزت را برای کشور خود و جهان اسلام و مستضعفین عالم کسب کردیم و باید قدر این همه نعمت و عزت و اقتدار را بدانیم.
در این مراسم مهندس حمید نوروزی مسئول فضای مجازی و دارالقرآن بسیج سپاه ناحیه شاهرود نیز حضور داشت و نسبت به حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها