خبرهای داغ:
برگزاری یادواره 135 شهید والا مقام شهرستان روانسر با حضور سردار عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۰۸۴۵۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از روانسر :دراین مراسم که با حضور تمامی اقشار، بسیجیان، خانواده معظم شهدا و مسئولین ادارات شهرستان برگزار گردید.

ابتدا سرهنگ پاسدارمحمد رضا الفتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر ضمن عرض خیر مقدم و تبریک فرا رسیدن جشن پیروزی انقلاب اسلامی، انقلاب را حاصل برکت خون شهیدان دانست که به درختی تنومند تبدیل شده که در مقابل طوفان ها با صلابت ایستاده است.

وی خاطرنشان کرد: ما آمده ایم تا با آرمانها شهدا و اهداف والای آنها، امام و مقامعظم رهبری تجدید نظر کنیم و به آنها بگوییم بر سر عهد و پیمانمان خواهیم ماند.

ایشان در ادامه بیان نمودند: ما آمده ایم تا یک بازنگری در مسیر زندگی و فکری و عقیدتی خو داشته باشیم چرا که شهدا شمع محفل بشریتند و خانواده معظم شهدا چشم و چراغ ملت هستند.

درادامه فرماده محترم سپاه ناحیه روانسر از حضور تمامی آحاد مردم شهرستان و بسیجیان و همین طور کمک های مسئولین شهرستان برای برگزاری این مراسم معنوی تشکر نمود.

در ادامه سخنران اصلی مراسم سرتیپ عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف ضمن تشکر از حضور کسترده و پرشور مردم شهرستان در این محفل نورانی بیان نمود دشمنان انقلاب اسلامی در عرصه رسانه تمامی امکانات خود را بسیج کرده اند و علیه انقلاب اسلامی یک جنگ روانی به را انداخته اند تا عظمت انقلاب را بگونه ای دیگر و وارونه نشان دهند و به دنبال این هستند تا جنایاتی را که در طول تاریخ علیه بشریت و علیه ملت ما مرتکب شده اند را از صفحه روزگار پاک نمایند.

ایشان افزودند در این بین نخبگان و فرهیختگان تکلیف بزرگی بر عهده دارند و باید در تمامی عرصه ها این واقعیت غیر قابل انکار را برای جوانان و کسانی که آسیب پذیر هستند روشنگری نمایند تا آنها نیز بر این واقعیات اشراف پیدا کنند.

وی در ادامه به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره نمودند و استقلال، آزادی بیان و پیشرفت علمی و ایجاد امکانات رفاهی را از عمده ترین آنها برشمردند و بیان کردند در گذشته تمامی امکانات کشور در دست استکبار بود و آنها آن را در راستای اهداف نا مشروع خود قرار داده بود.

سردار عظیمی با طرح این سوال که انقلاب اسلامی چگونه پیروز شد؟ همگان را به توجه به آن دعوت نمود چراکه یکی از موضوعات مهم است ؛آن را حاصل حرکت امام راحل دانستند که شروع آن برمبنای دفاع از دین خدا، تکیه بر باورهای دینی، و توکل بر لطف و عنایت الهی بود و خداوند هم این برکت را داد که هیچ کس تصورش را نمی کرد و همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به غافلگیری آمریکا از وقوع انقلاب اسلامی ایران بیان نمودند آنها تصور نمی کردند با رهبری همچون امام(ره) مواجه شوند که تصمیماتی معجزه گونه داشته باشند و وقتی ملت فداکار ایران این تقوا، اخلاص ، توکل و شجاعت را می دیدند به یکباره درخدمت انقلاب قرار گرفتند و دشمنان و طاغوت را بیرون راندند.

ایشان افزودندپس از انقلاب دشمنان هرجنایتی را علیه کشور انجام دادند تا آنرا به شکست وادارند. که از جمله آن اختلافات قومی و قبیله ای بود.آنها فکر می کردند با اختلاف میان شیعه و سنی و کرد و ترک و فارس می توانند این همبستگی را نابود کنند اما نتیجه چه شد؛ مردم اورامانات هرجا احساس مسئولیت کردند و احساس کردند تاثر گذارند وارد صحنه شدند و بسیار تاثیرگذار بودند و این امر تا به امروز ادامه نیز ادامه دارد.

درپایان مراسم از خانواده شهدای: داراب ویسی و ملکی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات