خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج):

ارتشی که 6 کشور را شکست داد دیگر توان مقاومت چند ساعته را هم ندارد

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: ارتش رژیم صهیونیستی که در مدت کوتاهی 6 ارتش عربی منطقه را شکست داد، امروز نمی‌تواند حتی 24 ساعت در برابر موشک‌های مبارزان فلسطینی و حزب‌الله ایستادگی کند.
کد خبر: ۹۱۰۸۴۵۸
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان، سردار مجتبی فدا جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، در آئین اختتامیه جشنواره مالک اشتر سپاه شهرضا با بیان این‌که انقلاب اسلامی برگرفته از عاشورا و نهضت عاشورای حسینی است و مردم با الگو گرفتن از این حادثه تاریخی بر کفر و طاغوت پیروز شدند، اظهار داشت: 40 سالگی انقلاب، نشانه اوج بلوغ و بالندگی و اثرگذاری آن بر دیگر افراد و جریان‌ها است، بنابراین باید دهه فجر امسال را متفاوت از دیگر سال‌ها جشن بگیریم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان این‌که تهدید و تحریم دشمن، نشانه اقتدار نظام است، افزود: اگر جمهوری اسلامی ایران قدرتمند و اثرگذار نبود، دشمنان از همه امکانات خود برای مقابله با انقلاب استفاده نمی‌کردند.

وی با بیان این‌که بعضی از افراد معتقدند که ایران به بن‌بست رسیده اما این افراد از تأثیر گسترده نظام و انقلاب بر منطقه و تحولات گسترده داخل کشور غافل هستند، بیان کرد: بسیج امکانات دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران نشان دهنده آن است که به بسیاری از اهداف انقلاب دست یافته‌ایم و به یک قدرت مهم منطقه‌ای و جهانی تبدیل شده‌ایم.

جمهوری اسلامی ابهت پوشالین آمریکا را در 40 سال قبل شکست

فدا با بیان این‌که دشمن با استفاده از همه امکانات رسانه‌ای و تحریم گسترده اقتصادی علیه کشورمان فعالیت می‌کند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ابهت پوشالین آمریکا را در 40 سال قبل شکست.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان این‌که جمهوری اسلامی نظام دروغین و خودساخته مستکبران جهان را بر هم زد، ادامه داد: سنگرهای مقابله با رژیم صهیونیستی امروز به پشت مرزهای این کشور انتقال یافته است، گروه‌های تکفیری منطقه با تدبیر مرجعیت و حمایت جمهوری اسلامی و ایستادگی رهبر معظم انقلاب شکست خوردند.

وی اضافه کرد: ارتش رژیم صهیونیستی که در مدت کوتاهی 6 ارتش عربی منطقه را شکست داد، امروز نمی‌تواند حتی 24 ساعت در برابر موشک‌های مبارزان فلسطینی و حزب‌الله ایستادگی کند.

فدا با اشاره به این‌که طرح تابستان داغ دشمن برای جلوگیری از برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب بود، گفت: امروز همگان مشاهده می‌کنند که در آستانه چهلمین حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن قرار داریم که بی‌شک با حضور شکوه‌مند مردم برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان این‌که آمریکایی‌ها برای طرح خاورمیانه جدید، نقشه‌های زیادی را دنبال می‌کردند، بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران، خاورمیانه جدید براساس خواست انقلابی و روحیه استکبارستیزی مردم منطقه شکل گرفته است.

وی با بیان این‌که در آمریکا برای مبارزه با انقلاب اسلامی از همه توان خود استفاده می‌کند، بیان کرد: این کشور به عنوان بدهکارترین کشور جهان، هیچ قدرتی ندارد و زمزمه‌های استقلال از ایالت‌های مختلف آن شنیده می‌شود.

توان موشکی ایران را به یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان تبدیل کرده است

فدا با بیان این‌که توان موشکی و فناوری هسته‌ای و پیشرفت‌های علمی ایران را به یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان تبدیل کرده است، عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی پس از توانمندی موشکی کشور، در پرتاب ماهواره و دانش فضایی نیز دستاوردهای زیادی داشته‌ایم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه همه دستاوردهای انقلاب ثمره خون 230 هزار شهید و تدابیر امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب است، بیان کرد: تفرقه سم مهلکی برای حیات انقلاب است، مردم مطالباتی دارند که مسؤولان باید آن‌ها را برآورده و رضایت آنان را جلب کنند.

وی با بیان این‌که دشمن در تلاش است تا نیروهای بسیجی و پشتوانه مردمی که مهمترین سرمایه اجتماعی نظام است را از انقلاب جدا کند، خاطرنشان کرد: همه نیروهای بسیجی که به سربلندی انقلاب مفتخر هستند، وظیفه دارند با تهدیدات نرم دشمن مبارزه کنند.

دشمن به دنبال سوءاستفاده از مطالبات مردمی است

علی‌اصغر رفیعی‌نژاد در ادامه این جلسه با بیان این‌که در 40 سالگی انقلاب اسلامی کشور با همه تهدیدها و تحریم‌ها در اوج اقتدار و عزت قرار دارد، اظهار داشت: دشمنان تلاش زیادی کردند که ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی اتفاق نیافتد اما به کوری چشم آن ها، دهه فجر اتفاق افتاد.

فرماندار شهرضا با بیان این‌که شروع انقلاب اسلامی، پیروزی و استمرار آن بر پایه خون شهدا و ایثار ایثارگران فراهم و برپا شده است، افزود: مادامی که مردم پای دستاوردهای انقلاب ایستاده‌اند، هیچ حادثه‌ای نمی‌تواند خللی در ادامه حضور نظام اسلامی و پیشرفت امور وارد کند.

وی با بیان این‌که کشور در حال حاضر در بسیاری از بخش‌های علمی رتبه‌های برتر جهان را دارا است، بیان کرد: هیچ کشوری در دنیا به لحاظ استقلال سیاسی و ارکان سیاسی مانند ایران نیست.

رفیعی‌نژاد با بیان این‌که ایستادگی مردم در برابر تهاجمات دشمن و تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، دشمنان را در دستیابی به اهداف خود ناکام گذاشته است، تصریح کرد: در طول این 40 سال دشمنان از همه توان خود برای مبارزه با انقلاب اسلامی استفاده کردند اما موفق نشده‌اند.

فرماندار شهرضا با بیان این‌که هدف دشمن از تحریم‌ها و تهاجم فرهنگی جدایی و اختلاف بین مردم و مسؤولان است، ادامه داد: امروز مردم و مسؤولان در کنار هم برای دفاع از ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند و  تلاش می‌کنند.

وی با بیان این‌که به فرموده رهبر معظم انقلاب امسال راهپیمایی تماشایی به نمایش گذاشته خواهد شد، بیان کرد: مردم خواسته‌هایی دارند که باید به مطالبات آن‌ها پاسخ داده شود در طول 40 سال گذشته مردم ثابت کردند که لایق بهترین خدمات هستند.

رفیعی‌نژاد با بیان این‌که دشمن به دنبال سوءاستفاده از مطالبات مردمی است، اضافه کرد: به زودی این تحریم‌ها به پایان می‌رسد، باید با تلاش جهادی برای غلبه بر سختی‌ها و رفع موانع و مشکلات تلاش کنیم تا دشمن به اهداف شومی که در سر دارد، نرسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار