مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه پل‌دختر:

لزوم توجه مسئولان به مشکلات پل‌دختر/ کم کاری مسئولان نباید پای انقلاب ونظام نوشته شود

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه پل‌دختر گفت: اتفاقات اخیر در سیلاب پل‌دختر مشکلاتی ازجمله مسدودی راه‌های ارتباطی و ریزش کوه رخ داد که واقعاً نیازمند برنامه‌های هدفمند مسئولان است.
کد خبر: ۹۱۰۸۴۵۹
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نقی هادی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان، گفت: ما برای بازدید به روستای پران پرویز رفتیم که متأسفانه پل ارتباطی بر بین رودخانه‌ای که به مسجد و مدرسه متصل می‌شود براثر بارندگی قطع‌شده و متأسفانه بعضی از مسئولان بابی توجهی خودشان مردم را نسبت به انقلاب بدبین کرده‌اند.

 

وی تصریح کرد: در سیلاب اخیر رسانه‌ها هر بار خبر ریزش کوه و بسته شدن جاده‌ها را منعکس کردند؛ مسئولان استانی و شهرستانی باید اساسی بر ریزش کوه فکر کنند شعار ندهند عملی پای‌کار باشند در شهرهای هم‌جواری مانند الیگودرز به سبب بارش برف راه‌ها بسته‌شده اما در پل‌دختر به خاطر یک ریزش ساده کوه جاده مسدود می‌شود که واقعاً نیازمند برنامه‌های هدفمند مسئولان است.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه پل‌دختر بیان کرد: البته ما انکار نمی‌کنیم خدمات شایسته بعضی از مسئولان را اما برخی از آن‌ها عمداً یا سهواً خدمات خوبی ارائه نمی‌دهند و کم کاری مسئولان نباید پای انقلاب ونظام نوشته شود.

  انتهای پیام /

ارسال نظرات