جانشین سپاه جلفا در آیین یادواره شهدای هادیشهر جنوبی(گرگر علیا) پیشرفت های عظیم این نظام را از برکات انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۱۰۸۴۹۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رشید صادقی با تاکید براینکه انقلاب اسلامی باید همواره برای نسل جوان ترویج و یادآوری شود اظهار داشت: امروز ملت انقلابی ایران اسلامی با داشتن بصیرت و بهره گیری از تعالیم انبیای الهی و گوش به فرمان مقام معظم رهبری با تمام وجود در برابر تهدیدات دشمنان ایستاده اند.

وی افزود: به برکت انقلاب ، امروز جایگاه ایران در کل جهان به رتبه های بالای علمی و نظامی رسیده است و به یک قدرت بی نظیر در منطقه و جهان تبدیل شده است که همه این پیشرفت ها از برکات این انقلاب است.

صادقی با اظهار امیدواری از اینکه راه امام، فرابخش خواهد بود بیان کرد: ما وظیفه داریم این انقلاب را ارج نهیم و در جهت صدور انقلاب اسلامی تلاش کنیم و این صدور زمانی تحقق می بابد که راهی که امام بزرگوار به ما یاد داد یعنی ایستادگی ومقاومت در مقابل استکبار را ادامه دهیم.

صادقی در ادامه فرهنگ جهاد و شهادت را ذخیره‌ تمام نشدنی دانست و یادآور شد: امنیت و آرامش و پیشرفت امروز کشور مرهون و مدیون فرهنگ جهاد و شهادت است؛ بنابراین اگر می‌خواهیم که نظام و کشور همچنان با افتخار و سربلندی از ارزش‌های اسلامی و انقلابی خود دفاع کند نیازمند ترویج و نهادینه ساختن این فرهنگ در جامعه به‌ویژه در میان نسل جوانان هستیم.

رشید صادقی با بیان اینکه دشمنان این انقلاب به دنبال فاصله انداختن میان نسل کنونی و فرهنگ دفاع مقدس هستند، افزود: دشمنان با حمله به آرمان های نظام و انقلاب می خواهند فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس را تحت الشعاع قرار داده و به اهداف خود دست یابند و لذا مردم باید هوشیار و آگاه باشند.

وی، امنیت را نعمت بزرگی عنوان کرد و گفت: این امنیت بی نظیر ما دربین همه کشورهای منطقه، از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مرهون نعمت ولایت و شهادت است که دشمنان به دنبال ضربه زدن به آن هستند.

صادقی اظهارداشت: تا وقتی که روحیه شهادت طلبی و مقاومت در کشور و در بین جوانان وجود دارد هیچ آسیبی به این کشور و انقلاب نخواهد رسید.

آیین یادواره شهدای هادیشهر جنوبی(گرگر علیا ) به همت پایگاه محمدبن عبدالله(ع) برگزار شد.

ارسال نظرات