خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج شادگان:

امام با پشتوانه دینی و علمی پایه ریزی انقلاب را انجام داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان:نمایشگاه هفته معرفی مشاغل در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان افتتاح گردید.
کد خبر: ۹۱۰۸۵۶۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰

سرهنگ خنافره فرمانده ناحیه بسیج شادگان نکاتی در زمینه ایام دهه فجر و دستاوردهای نظام را در این مراسم بیان داشتند.

سرهنگ خنافره بیان داشت :ما خدا را شاکر هستیم که در این دوران و این نظام به ما توفیق زندگی و توفیق کار را داده و یک تغییر استراتیژیک به مسئولین جهانی انجام شد. برای اولین بار الگوی جدید حکومت البته منبعث و سرچشمه گرفته از انقلاب اسلامی واقعی اهل بیت و تشیع اخذ شد و امام راحل با پیشتوانه دینی و علمی پایه ریزی انقلاب را انجام دادند.

سرهنگ خنافره عنوان کرد: از سال ۴۲ تا ۵۷ این قیام را انجام دادند که مردم بزرگوار و همیشه در صحنه و صبور که امام راحل فرمودند:این مردم از امت پیامبر (ص) و امام حسین (ع) بهتر بودند آنها پیامبر و امام حسین (ع) را دیدند و امت ما آثار آنها را خوانده بودند و به پیام امام راحل لبیک گفتند و رژیم شاهنشاهی را از بین بردند. این نظام در تمام ابعادش و مهمترین بعدش که بعد فرهنگی می باشد که در کنار آن پیشرفت های مختلفی در زمینه خدماتی ، اقتصادی ، ورزشی را داشتیم . یکی از نویسندگان مصری می گویند ما و ایرانیان یک انقلاب انجام دادیم ما انقلاب جمال الدین عبدالناصر و ایران انقلاب امام (ره) در مصر بعضی مردم در مزارها شب را میخوابند ولی ایرانی ها به فضا رسیدن و توانستن رتبه های زیادی از لحاط علمی را گرفتند و در قدرت دفاعی حرفی برای گفتن داریم .

در پایان اذعان داشت : ما در شهرستان شادگان ظرفیت های علمی داریم دو دانشگاه در سطح شهرستان وجود دارد و انتظارات مردم از این نظام بالا رفته چون این نظام ، نظام بزرگی می باشد و سپاه با کمک جهاد سازندگی ، کمیته امداد، فنی و حرفه ای برای مردم و جوانان یک دوره های برگزار کردیم و با اعطای وام آنها را به سمت اشتغال سوق می دهیم و در بحث جهاد ما ۱۰۰ واحد مسکونی را تحویل دادیم و این منازل با کمک نیروهای جهادی انجام گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار