مسئول سیاسی سپاه کوهدشت گفت: حضرت امام خمینی (ره) با اخلاص عمل بزرگ‌ترین مصلحت‌ها را برای این کشور رقم زدند و نعمت استقلال و پیشرفت را به ملت بزرگ ایران به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۹۱۰۸۵۶۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸

سرهنگ یونس کولیوند در نشست سیاسی کانون بسیج هنرمندان کوهدشت که برگزار شد به تبیین مسائل سیاسی پرداخت و اعتقاد راسخ حضرت امام خمینی (ره) را به وجود مقدسه حضرت زهرای مرضیه (س) را عامل اساسی پیروزی انقلاب اسلامی عنوان و افزود: حضرت امام با اخلاص عمل بزرگ‌ترین مصلحت‌ها را برای این کشور رقم زدند و نعمت استقلال و پیشرفت را به ملت بزرگ ایران به ارمغان آوردند.

وی به بیان دستاوردهای نظام در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و عنوان کرد: ما امروز جزء ۲۰ کشور قدرتمند دنیا هستیم که در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های زیادی داشته‌ایم.

 کولیوند افزود: ما امروز بدون احتساب قدرت سپاه پاسداران سیزدهمین قدرت نظامی دنیا هستیم.

وی به مقایسه وضعیت بانوان در جامعه امروز و عصر پهلوی پرداخت و عنوان کرد: در زمان پهلوی بانوان ما به‌عنوان کالا و مروج فرهنگ غلط غربی زندگی کرده بودند ولی امروز در اوج عزت و اقتدار شاهد حضور بانوان در عرصه‌های مختلف علمی و پژوهشی و ورزشی و.... هستیم.

مسئول سیاسی سپاه کوهدشت حضور بانوان ایران را در میدان‌های مختلف علی‌الخصوص میدان‌های ورزشی بااهمیت توصیف کرد و گفت: اینکه بانوان ما امروز در میدان‌های ورزشی حاضر می‌شوند نشانه خودباوری و تکیه‌بر استعدادهای ما دارد و اینکه بانوان قهرمان ما هدایای خود و مدال‌های خود را تقدیم خانواده‌های شهدا و مدافعان حرم می‌نمایند حامل این پیام مهم است که مردم نظام مبتنی بر ارزش‌های الهی را دوست دارند و در کنار آن هستند و آن را مصداق کامل تعظیم شعائر دینی می‌دانند.

وی اظهار داشت: بانوان قهرمان ما در عرصه ورزشی افتخار کسب می‌کنند و از این افتخار مهم‌تر اینکه با عقاید خود در میدان‌های ورزشی حاضرشده و حاضر نمی‌شوند در میدان‌های مهم و بین‌المللی بدون حجاب ظاهرشده و باحجاب خود برای سایر ورزشکاران به‌عنوان الگو مطرح می‌شوند که ما می‌بینیم امروز زنان ایرانی الگویی برای زنان ورزشکار در کشورهای همسایه مانند عراق و ترکیه و.... قرارگرفته و آنان نیز با الگو گیری از بانوان ایرانی باحجاب در میدان‌های ورزشی حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات