خبرهای داغ:
سردار شاهوارپور خبرداد

افتتاح ۴۰ سالن ورزشی در سراسر خوزستان توسط سپاه

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان گفت: به مناسبت دهه فجر و چهل سالگی انفلاب اسلامی افتتاح پروژه‌های ورزشی در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۰۸۵۸۶
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷

سردار حسن شاهوار پور در گفت وگو با خبرنگار بسیج در دزفول، با اشاره به پروژه‌های ورزشی شهرامام و شهر انقلاب از توابع شهرستان دزفول اظهار داشت: سالن‌های ورزشی چند منظوره در بخش‌های مرکزی شهر امام و شهر انقلاب به اتمام رسیده و افتتاح شدند.

وی با بیان اینکه 40 سوله در سراسر استان به مناسبت ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد، افزود: بخشی از اعتبارات مجموعه بسیج و سپاه و بخش دیگر آن با پیگیری‌هایی که برای اتمام پروژه‌ها صورت گرفت از اعتبارات دولتی در حوزه ی ورزش است.

شاهوار پور در ادامه با اشاره به راهپیمایی 22بهمن گفت: با توجه به اینکه دشمنان انقلاب در 40سالگی انقلاب اسلامی در تلاش بودند که این اتفاق رخ ندهد امسال راهپیمایی 22بهمن پرشورتر از سال گذشته با حضور بسیجیان و آحادمردم برگزار خواهد شد و مشت محکمی بر استکبار جهانی به ویژه آمریکا جنایتکار خواهیم داشت.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان گفت: انتظارما این است از هرگروه، حزب و قومیت در راهپیمایی 22بهمن حضور پرشوری داشته باشند.

به گزارش بسیج، افتتاح دو سالن چند منظوره در شهرامام و شهر انقلاب به مساحت 350متر و هزینه بالغ بر 200میلیون تومان افتتاح شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار