مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز گفت: در زمان طاغوت با پول مردم سلاح و مهمات تهیه می کردند اما حق استفاده ازآنها در اختیار نظامیان آمریکا بود و نیروهای ایرانی حق استفاده از آن ها را نداشتند.
کد خبر: ۹۱۰۸۶۱۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به مناسبت دهه مبارکه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی حق علیه باطل نهضت روشنگری چهل سالگی انقلاب اسلامی با حضور فرماندهی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، پایوران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) در مهدیه ولایت سپاه ناحیه ساوجبلاغ برگزار شد.

جنگ تحمیلی با وجود جوانان به پیروزی رسید/ نباید میدان جنگ اقتصادی را برای حضور دشمن خالی کنیم

حجت الاسلام و المسلمین رسولی پیش از ایراد سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین یوسفی ضمن عرض خیر مقدم خدمت حاضرین در جلسه به ارائه گزارشی پیرامون ظرفیت های سپاه ناحیه ساوجبلاغ پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی در این برنامه ضمن تبریک ایام دهه فجر خاطر نشان کرد ایام فاطمیه موجب شد امسال فجر فاطمی داشته باشیم.

وی افزود: شرایط طوری است که در جشن چهلمین سالگرد انقلاب اگر از انقلاب حرف بزنیم نسل جدید باور نمیکند زیرا معتقد است مگر می شود در کشوری چنین ظلمی موجود بوده باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز گفت: در زمان طاغوت با پول مردم سلاح و مهمات تهیه می کردند اما حق استفاده ازآنها در اختیار نظامیان آمریکا بود و نیروهای ایرانی حق استفاده از آن ها را نداشتند.

در ادامه اشاره کرد: در زمان طاغوت نه تنها پزشک نداشتیم بلکه بهداشت هم نداشتیم.در آن زمان دانشجویان هندی،پاکستانی وبنگلادشی باید در ایران یک دوره آزمایشی می بردند تا به آنها تاسیس مطب بدهند.

وی یادآور شد: امروزه پیشرفت فوق العاده ای داشته ایم اما بی تدبیری برخی ها باعث شده است مطرح کردن این پیشرفت ها ممکن نباشد.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی گفت: در زمان شروع انقلاب هیچکس باورش نمیشد در این کشور حکومت اسلامی تاسیس شود، امام شهدا با تکیه بر خدا این کار بزرگ را رقم زدند.

وی اذعان داشت: امروزه آمریکایی ها نگران تشکیل حزب الله لندن و حزب الله واشنگتن هستند و این باور و دید گاه امام(ره) است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) خاطر نشان کرد: ما در جنگ نظامی با حضور جوانان، جنگ را پیروز شدیم اما در جنگ اقتصادی با حضور 60 ساله ها نباید میدان جنگ اقتصادی را برای حضور دشمن خالی کنیم.

وی در پایان از انقلاب به عنوان یک شگفتی اشاره کرد و یادآور شد: انقلاب اسلامی توطئه های فراوانی را داشته که تا به امروز بیش از15 استراتژی علیه این نظام اجرا شده که الحمدلله همه ی آنها شکست خورده است.

 

 

خبرنگار: فلاحتکار

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها