خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز دیروز عصر در یادواره 114 شهید و هفت شهید گمنام و شهید مدافع حرم حجت اصغری شربیانی در شهر مهربان، گفت: اقتدار وعزت اسلامی ایران نه تنها در داخل بلکه در مجامع بین المللی به برکت خون شهداست و اگر مسئولان از نظام در مجامع بین المللی با شجاعت تمام از اقتدار ایران دفاع می کنند به برکت خون شهداست.
کد خبر: ۹۱۰۸۶۱۶
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود : 10 هزار شهید فقط از آذربایجان تقدیم اسلام و انقلاب شده است و به همین خاطر به هیچ وجه خانواده شهدا و ایثارگران اجازه نمی دهند این خونهای پاک پایمال شوند .

وی ادامه داد: کسانی که هدف ضایع کردن خون شهدا را دارند بدانند پاسداران خون شهدا خانواده آنها هستند و پداران و مادران و خواهران وبرادارن شهدا اجازه چنین موضوعی را نمی دهند .

حجت الاسلام آل هاشم اظهارداشت: جدا مشکلات اقتصادی و معیشتی را هیچ کس منکر نیست اما باید زمانی که درباره نظام و انقلاب صحبت می کنیم انصاف داشته باشیم.

وی خاطرنشان شد: حضور نسل جدید در عرصه های فرهنگی و اهمیت خانواده های قاری و حافظ شدن فرزندشان در سنین کودکی از برکات  انقلاب است و همین قرآن و فرهنگ به برکت انقلاب و خون شهدا در جامعه اسلامی جاری شده است .

حجت الاسلام آل هاشم افزود: حضور جوانان در مراسمات ملی مذهبی و اجتماع پرشور آنها در مساجد و مراسم شب های قدر - اعتکاف و .. از برکات خون شهدا است و اهمیت به سنگرهای انقلاب همین مساجد که مرکز امور فرهنگی جامعه است از دیکر برکات انقلاب است که همانند سال های اول اسلام به مسایل دنیوی و اخروی  مردم رسیدگی می شود.

وی اضافه کرد: حفظ هوشیاری و تداوم راه مبارزه با استکبار و صهیونسیم بین المللی لازم است آگاه باشیم و جهت جلوگیری از توطئه های دشمنان اقدامات پیش گیرانه انجام دهیم و هرکس در هر موقعیت که قرار دارد باید وارد میدان عمل شود و بصیرت لفزایی وظیفه سنگین نهادهای انقلابی و نیروهای ارزشی است تا مردم در اثر بی بصیرتی راه کج را از درست تشخیص دهند و در روز بحران به دشمن کمک نکنند .

حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: امید آفرینی در جامعه یکی دیگر از وظایف و رسالت امروزی نیروهای ارزشی است، البته نباید از بیان ایرادات و دغدغه های  مردم و مطالبه گری دست برداریم اما باید امید آفرین باشیم .

وی تصریح کرد: باید با پاسداری از خون شهدا اجازه مداخله دشمنان در جامعه ایران اسلامی را ندهیم و بازگویی اهداف انقلاب و دشمن شناسی یکی دیگر از مسایل است که باید مردم از نقشه های دشمن آگاه کنیم .

نماینده ولی فقیه در استان گفت: روحیه استقامت و پایداری درقالب یک فرهنگ در جامعه ترویج دهیم و مقابله فرهنگی با شبهات فکری و جنگ فرهنگی دشمنان داشته باشیم چرا که دشمن در تلاش است از طریق فرهنگی به مردم احاطه داشته باشد.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: امروزه هزینه جنگ نظامی علیه ایران برای دشمن خیلی زیاد است و شاید احمق باشندکه به این مساله دست می زنند اما سلطه فرهنگی جنگی است که دشمن در برخی موارد هم در آن موفق عمل کرده است .

وی تصریح کرد : ایجاد وحدت و همدلی و انسجام داخلی تنها راه عبوراز شرایط سخت امروزی است و باید با محوریت ولایت فقیه از خون های انقلاب پاسداری و حراست کنیم و مقابله عاقلانه با توطئه های استکبار یکی دیگر از وظایفی است که باید انجام دهیم.

وی خاطر نشان کرد: فرامین رهبر معظم انقلاب را تنها یک سخنرانی قلمداد نکنیم و بلکه صحبت های ایشان را بعنوان فرمان و دستور العمل در نظر بگیریم ودر جهت تحقق آن حرکت کنیم.

امام جمعه تبریز گفت: دشمنان در تلاشند  نور اسلامی را خاموش کنند اما نیروهای ارزشمندانقلابی که دلسوز نظام هستند در قبال دین توطئه ها را خنثی می کنند.

ارسال نظرات