خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: تعداد زیادی از مسئولین کار می کنند و خالصانه زحمت می کشند ولی باید همه مسئولین جهادی و انقلابی برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم قدم بردارند.
کد خبر: ۹۱۰۸۶۵۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر پور معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه  در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان در مراسم جشن انقلاب که در حوزه علمیه برادران زیر کوه برگزار شد، اظهار داشت: در این چهل سال هر کس با ولایت زاویه داشته زمین خورده است.

وی با بیان اینکه ما برای پیروزی انقلاب هزینه‌های زیادی داده ایم عنوان داشت: جوانان رشید این مرز و بوم برای آسایش و امنیت ما جان خود را از دست دادند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا با بیان اینکه همه ما از نعمت های انقلاب اسلامی استفاده می کنیم گفت: باید قدردان نعمت های انقلاب باشیم چون ما امروز علمدار انقلاب هستیم.

وی در ادامه خطاب به مسئولین افزود: اگر امروز در خدمت به خلق و ارزشهای دین قدم برداشتیم و قدردان خون شهدا بودیم که خوشا به حال ما و گرنه خدا به ما رحم کند چون هرکس برخلاف ارزشها و مسیر انقلاب و راه شهدا قدم بردارد  با قاتل شهدا در قتل شهدا شریک است.

اکبرپور ادامه داد: بعضی مسئولین بجای اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کنند دغدغه ها یشان شده است رفع حصر عده ای از فتنه گران که پشت پا به نظام زدند لذا باید هوشیار باشند چون ما در حال جنگ اقتصادی هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر مسئولین اقتصاد مقاومتی را جدی می گرفتند اکنون اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم ما خیلی بهتر از این بود گفت: تعداد زیادی از مسئولین کار می کنند و خالصانه زحمت می کشند ولی باید همه  مسئولین جهادی و انقلابی برای رفع مشکلات اقتصادی و  معیشتی مردم قدم بردارند.

اکبرپور در پایان افزود: ما هرجا ولایت مداری خود را ثابت کردیم و در مسیر ولایت گام برداشتیم به نتایج بسیار خوبی رسیده ایم لذا از همگان می خواهیم همانگونه که در این چهل سال با بصیرت تمام نقشه های شوم دشمن علیه این انقلاب را خنثی کردند از این پس هم با بصیرت و ولایت مداری همانند این چهل سال نقشه های دشمن را خنثی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها