خبرهای داغ:
سردار معروفی صبح امروز در آیین افتتاحیه متمرکز 7 پروژه عمرانی در بندرترکمن:
فرمانده سپاه نینوا گفت: در هیچ جایی از دنیا نمی بینید نیروهای مسلح در عرصه های خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی و... قدم بردارند در صورتی که این افتخار در بسیج و تمامی نیروهای مسلح نهادینه شده است.
کد خبر: ۹۱۰۸۶۵۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا دقایقی قبل در آیین افتتاحیه متمرکز 7 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی که با مسئولین استانی و شهرستانی و مردم روستای چپاقلی بندرترکمن برگزار شد گفت: در عقیده ی ما خدا و مردم در یک سمت قرار دارند و تا جایی که میتوانیم برای رضایت خدا باید به خلق کمک کنیم.

وی افزود:افتتاح این مدرسه در روستا و تمام پروژه هایی که در 40 سالگی انقلاب انجام شده ، هدیه ی امام خامنه ای عزیز به مردم این مرز و بوم است.

معروفی با بیان اینکه باید خود را سرباز و کارگر مردم بداینم تصریح کرد:در هیچ جایی از دنیا نمی بینید نیروهای مسلح در عرصه های خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی و... قدم بردارند در صورتی که این افتخار در بسیج و تمامی نیروهای مسلح نهادینه شده است.

فرمانده سپاه نینوا رسالت سپاه و بسیج را خدمات رسانی بی منت عنوان کرد و خاطرنشان کرد: وقتی می گوئیم نظام جمهوری اسلامی یعنی همین مردم ، زیرا این نظام با مردم است که تعریف می شود.

وی با بیان اینکه  در زمان دفاع مقدس و در عملیات والفجر 8 نشدنی ها ، شدنی شد گفت: در دوران جنگ تحمیلی ، شدیدترین  تحریم ها را به ما اعمال کردند و 36 کشور با ما می جنگید و وضعبت آن زمان با وضعیت کنونی اصلا قابل قیاس نیست و شیوه ی مدیریتی مان باید به آن روزها برگردد .

معروفی افزود: در مدیریت امروز باید روحیه انقلابی و مدیریت جهادی باشد و این کاری که دوستان ما در این روستا با ساخت این مدرسه در مدت 3 ماه انجام داده اند یکی از نمونه ی همان مدیریت است.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: بازه ی زمانی در مدیریت جهادی بسیار مهم است  و روحیه ی جهادی ساعت ندارد و به طور کل باید گفت در کار جهادی باید اینقدر دوید تا از نفس افتاد.

وی با اشاره به اینکه امروز باید از خواب و آرامش خود زد تا به مردم امید تزریق شود یادآور شد: افتخارمان اینست که خدمات ما در تمام استان یکسان بوده و به همه ی دوستانم تاکید میکنم که اجر کارمان را باید از خدا بخواهیم و هیچگاه به دنبال تشکر مردم نیستیم زیرا وظیفه ی ما خدمت به مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها