کارشناس مسائل سیاسی:

انقلاب اسلامی با تکیه بر ارزش‌های اسلام پیروز شد

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: انقلاب اسلامی با تکیه بر ارزش‌ها و مبانی اسلام پیروز شد
کد خبر: ۹۱۰۸۶۶۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج سرخه، جشن چهل سالگی و بزرگداشت انقلاب در پایگاه فاطمه زهرا (س) با سخنرانی فاطمه پیوندی و با حضور خواهران بسیجی برگزار شد.
فاطمه پیوندی با اشاره به وقوع انقلاب‌های گوناگون در کشور‌های دیگر گفت: انقلاب‌هایی در بعضی از کشور‌های دنیا رخ داده است؛ اما همه از راه اصلی خود خارج شده و روبه فراموشی و نابودی رفتند؛ اما انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر مبانی و ارزش‌های اسلام ناب و پشتیبانی و همبستگی مردم پایدار و استوار به سوی هدف اصلی خود که رسیدن به حکومت جهانی اسلامی است، پیش می‌رود:
وی افزود: در طول چهل سال از عمر انقلاب چندین کودتا برای سرنگونی آن ایجاد شد؛ اما همه آن‌ها با هوشیاری امام راحل و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و حضور مردم در صحنه سرکوب و نابود شدند.
پیوندی تصریح کرد: تمام انقلاب‌هایی که محکوم به شکست شدند، به نوعی وابسته به شرق و یا غرب بوده اند؛ اما انقلاب اسلامی ایران به هیچ یک از قدرت‌های شرقی و یا غربی متکی نبوده و فقط اتکا به اسلام، خداوند و ملت ایران داشته، دارد و خواهد داشت. یکی از بزرگترین پیروزی‌ها و دستاورد‌هایی که انقلاب اسلامی در این مدت ۴۰ ساله بدست آورده است؛ شکست و ذلت استکبار جهانی خصوصاً امریکا در مسائل و ابعاد مختلف بوده است و این پیروزی مرهون اقتدار رهبری و مردم ایران عزیز می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار