جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) گفت:
سرهنگ ابوالفضل طهماسبی تصریح کرد: ازمجموع 40هزارپروژه ی عمرانی بسیج سازندگی،500پروژه ی عمرانی سهم استان زنجان بوده که با همکاری وهم افزایی دستگاه های اجرایی، تا دهه ی فجر 98به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۱۰۸۶۸۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان با بیان اینکه یکی از دستاوردهای شاخص انقلاب اسلامی تشکیل حکومت اسلامی بوده است ،اظهارداشت: به صحنه آوردن مردم و مشارکت مردم در سرنوشت نظام اسلامی از دستاوردهای دیگر انقلاب است.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی با اشاره به دستاوردهای معنوی انقلاب تصریح کرد: قرآن، مدرسه، مسجد، دانشگاه، حوزه های علمیه و روحیه سلحشور شهادت طلبی در میان جوانان از اهم دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی بوده است.

سرهنگ طهماسبی با اشاره به طرح های محروميت زدايي در سال آینده که سپاه به آن توجه ویژه دارد تصریح کرد:در راستای رفع محروميت مناطق محروم  استان، اقدامات مفيدي صورت گرفته شده است

وی با تاکید براینکه در تلاشيم وظيفه اي را كه به عنوان خدمتگزار و خادم مردم در حفاظت از دستاوردهاي انقلاب اسلامي داريم، به خوبي ايفا نماییم، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان لشگر مخلص خدا پا به عرصه نهاده و در تمامي زمينه ها پيشرفت قابل توجهي داشته است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان خاطر نشان کرد: روحیه ي جهادي،اعتماد به نفس وخود باوري جوانان، نقش تاثيرگذاري بر ايستادگي درمقابل توطئه هاي دشمن داشته و موجب پيشرفت چشمگيري در زمينه ي علمي شده است.

ارسال نظرات