خبرهای داغ:
محمدرضا پورحسن؛ مدیر واحد تامین و هماهنگی پخش بسیج صدا و سیما در گفت و گو با خبرنگار بسیج صداوسیما به تشریح ویژه برنامه های این واحد به مناسب دهه فجر و ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی پرداخت.
کد خبر: ۹۱۰۸۶۸۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدرضا پورحسن؛ مدیر واحد تامین و هماهنگی پخش بسیج صدا و سیما در گفت و گو با خبرنگار بسیج صداوسیما به تشریح ویژه برنامه های این واحد به مناسب دهه فجر و ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی پرداخت.
پورحسن اظهار داشت: امروز ما در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی شاهد آثار و برکات این انقلاب در کشورهای اسلامی منطقه و جهان هستیم و نیاز تا این آثار و برکات به صورت ویژه برای عموم مردم تشریح شود.
وی در ادامه به ویژه برنامه ارتباط مستقیم با موزه ملیتای لبنان اشاره و تصریح کرد: یکی از ویژه برنامه های شاخص بسیج صدا و سیما به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی که با هماهنگی دفتر صدا و سیما در لبنان اجرایی می شود، ارتباط مستقیم با موزه ملیتای ( باغ موزه جنگ ۳۳ روزه و دست آوردهای حزب الله لبنان) در روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه است.
وی بیان داشت: بسیج صدا و سیما در نظر دارد در این دو روز به صورت زنده از محل موزه ملیتا ویژه برنامه های با موضوع مقاومت در کشورهای اسلامی را بر روی آنتن شبکه های سراسری سیما ببرد.
پورحسن با بیان اینکه امروزه ایرانِ اسلامی، در حوزه های مختلفی همچون علم و فناوری، تجهیزات دفاعی امنیتی و ... به دستاورد های بسیار بزرگی دست یافته است، تصریح کرد: یکی از بزرگترین وظایف ما در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تبیین و اطلاع رسانی مناسب از این دستاورد ها و فعالیت های صورت گرفته برای مردم است.
مدیر واحد تامین و پخش بسیج صدا و سیما در ادامه با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی های نیروهای مسلح در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی رحمةالله علیه به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیاری از توانمندیهای نیروهای مسلح در این نمایشگاه برای نخستین بار در معرض بازدید عموم قرار می گیرد.
پورحسن تصریح کرد : با دستور رئیس محترم سازمان صدا و سیما پوشش رسانه ای این نمایشگاه بر عهده بسیج صدا و سیما قرار گرفته است به همین منظور با هماهنگی صورت گرفته با شبکه‌های مختلف سیما و صدا قرار است ویژه برنامه هایی به صورت زنده از محل برگزاری این نمایشگاه تهیه و پخش شود.
وی با تاکید بر اینکه بسیاری از این تجهیزات و دستاوردها پیش از این در معرض بازدید عموم مردم قرار نگرفته است، بیان داشت: همچنین واحد بسیج صدا و سیما با هماهنگی گروه های مستند ساز و برنامه ساز تهیه و تولید برنامه های تولیدی مناسب از این نمایشگاه را در دستور کار خود قرار داده است.
مدیر واحد تامین و پخش بسیج صدا و سیما در ادامه به برگزاری نمایشگاه توانمندیهای نیروهای مسلح در باغ موزه دفاع مقدس همزمان با دهه فجر اشاره و بیان داشت: با توجه به همزمانی برگزاری این دو نمایشگاه واحد تامین و پخش بسیج صدا و سیما هماهنگی و اعزام گروه های مستند ساز برای تهیه برنامه های ویژه از نمایشگاه باغ موزه دفاع مقدس را در دستور کار خود قرار داده است.
پورحسن در بخش دیگری از سخنان خود به افتتاح چهل هزار طرح عمرانی، محرومیت زدایی و اشتغال همزمان با چهل سالگی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: همزمان با چهل سالگی انقلاب اسلامی بیش از ۴۰ هزار طرح عمرانی، محرومیت‌زدایی و اشتغال که به همت سازمان بسیج مستضعفین کشور اجرایی شده است، به بهره‌برداری می‌رسد.
وی ادامه داد: با توجه به گستره جغرافیایی طرح‌های عمرانی و همچنین لزوم پوشش رسانه ای ویژه از این رویداد واحد تامین و پخش بسیج صدا و سیما با هماهنگی معاونت های سیما و صدای، صدا و سیما تهیه ، تولید و پخش ویژه برنامه های را در قالب های برنامه زنده، کلیپ، نماهنگ، برنامه تولیدی و دیگر قالب‌های برنامه‌سازی را در دستور کار خود قرار داده است.
مدیر واحد تامین و تولید بسیج صدا و سیما در پایان با تاکید بر اهمیت مقابله با جنگ نرم و تبلیغات منفی دشمنانِ اسلام ، اذعان داشت: این جنگ نرم و تبلیغات، خود نوعی کار فرهنگی است که دشمنان بر علیه ی ما انجام می دهند و لازم است که با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت ها، با این تبلیغات منفی مقابله کنیم، و دست آوردهای انقلاب اسلامی را آنگونه که هست به درستی برای مردم تبیین کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها