خبرهای داغ:
حجت الاسلام صادقی معاون فرهنگی قوقضائیه درهمایش بسیج حقوق دانان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه
کد خبر: ۹۱۰۸۶۹۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
معاون قوه قضائیه: ضعف روحیه بسیجی در دولت و دستگاه دیپلماسی/ هرچقدر عقب‌نشینی کنیم، دشمن جلو می‌آید

معاون فرهنگی قوه قضائیه با انتقاد از نبود روحیه بسیجی در دولت و دستگاه دیپلماسی در برابر زیاده‌خواهی‌های غربی‌ها، گفت: دولت باید با دیپلماسی به صورت غربی‌ها سیلی بزند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت‌الاسلام هادی صادقی  در همایش حقوقدانان بسیجی استان که در محل مجتمع بعثت برگزار شد، از عدم توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری و نبود روحیه بسیجی در دولت و دستگاه دیپلماسی در برابر زیاده‌خواهی‌های غربی‌ها، انتقاد کرد.

معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: اگر در دولت تفکر بسیجی حاکم بود، در بحث توافق هسته‌ای این‌قدر عقب‌نشینی صورت نمی‌گرفت و کار به اینجا نمی‌رسید، دولت باید با دیپلماسی به صورت غربی‌ها سیلی بزند.

وی افزود: تفکر بسیجی یعنی دفاع از اسلام و نشان ندادن ضعف در برابر دشمن، چون دشمن به حق خودش قانع نیست و هرچه ما عقب‌نشینی کنیم، او جلوتر می‌آید.

صادقی از حقوقدانان خواست تا در عرصه بین‌المللی فعال شوند و در مورد قراردادها و توافقات بین‌المللی تحلیل دقیق حقوقی ارائه دهند.

معاون فرهنگی قوه قضائیه تصریح کرد: متوجه شده‌ایم که خیلی از کسانی که طرفدار تصویب FATF و یا ضمائم آن هستند، اطلاعات دقیقی در مورد این قراردادها ندارند.

وی تصریح کرد: در قوه قضائیه کارهای بزرگی انجام شده است و این قوه بنای بر مبارزه جدی با فساد دارد.

معاون فرهنگی قوه قضائیه خاطرنشان کرد: یکی از کارهای این قوه بازگرداندن اموال و املاک غارت شده مردم در زمان پهلوی بوده است.

صادقی با اشاره به تبعات منفی و عوارض اجتماعی مجازات حبس، از قضات خواست تا حد ممکن از اعمال مجازات حبس، به جز در مورد افراد شرور و خطرناک خودداری کنند.

ارسال نظرات