در راستای طرح "ایران یار" دانش آموزان مدارس راهنمایی دخترانه لاله های انقلاب وشهید فهمیده استان آذربایجان شرقی ( شهرستان مرند ) از شرکت آرد میلاد بازدید کردند.
کد خبر: ۹۱۰۸۷۳۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

به گزارش سرویس  بسیج کارگری خبرگزاری بسیج استان آذربایجان شرقی، تعداد 100 از دانش آموزان مدارس راهنمایی دخترانه شهید فهمیده و لاله های انقلاب شهرستان مرند در قالب طرح " ایران یار " که با هدف حمایت از کالای ایرانی برگزار می شود، با حضور در شرکت ارد میلاد ، از فعالیت های این واحد بازدید کردند.

این کارخانه در 20 کیلومتری شمال غرب جاده مرند به خوی قرار دارد ، در این بازدید دانش آموزان با تمامی مراحل تولید آرد آشنا شدند و مدیرخط تولید از اهمیت خودکفا شدن در تولید گندم و نقش این کارخانه در چرخه تولید محصول استراتزیک گندم و آرد صحبت کردند ودرباره عدم اسراف در مصرف نان به نکاتی ارزشمند را اشاره نمودند.

 در پایان دانش آموزان دلنوشته هایی را با موضوع حمایت از کارگر ایرانی و مصرف کالای ایران تحویل روابط عمومی شرکت کردند ، به تمامی دانش آموزان از طرف مدیر مجموعه یک بسته ده کیلویی آرد تولید شده شرکت اهداء گردید و دانش آموزان پس از صرف ناهار در شرکت به مدرسه خود بازگشتند .

عکسها : 
ارسال نظرات