مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در گفتگو با «بسیج»؛

«استقلال» یکی از اصلی‌ترین شعارهای انقلاب اسلامی ملت ایران است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) با اشاره به اینکه یکی از مسایل مهمی که باید همواره مورد بحث باشد، دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در 40 سال گذشته است، گفت: یکی از برجسته‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، استقلال است.
کد خبر: ۹۱۰۸۷۵۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام شیرزادی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامیدر گفتگو با بسیج اظهار داشت : امروز نزدیک به چهار دهه از سقوط رژیمی که همه مقدراتایران اسلامی را تحت حاکمیت و نظارت غرب و به ویژه آمریکا قرار داده بود می گذرد، استقلال و عزت ایران در دوره پس از انقلاب اسلامی زبانزد خاص و عام است.

«استقلال» یکی از اصلی‌ترین شعارهای انقلاب اسلامی ملت ایران است

وی با تأکید بر این‌که ملت بزرگ ایران اسلامی در روز 22 بهمن حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید، افزود: یکی از مسایل مهمی که باید همواره مورد بحث باشد، دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در 40 سال گذشته است و نباید فراموش کرد که برجسته‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی، استقلال است که یکی از اصلی‌ترین شعارهای ملت در دوران مبارزه با رژیم ستم‌شاهی و حتی یکی از شعار راهبردی امروز ملت است.

حجت الاسلام شیرزادی با اشاره به فداکاریها و رشادتهای مردم که سبب پیروزی انقلاب اسلامی گردید یاداور شد:نیروهای نظامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی حافظ استقلال و تمامیت ارضی کشور بوده اند تا جایی که امروز قدرت موشکی ایران آمریکا را به هراس انداخته و نگران ساخته است.

وی ادامه داد: اگر خاطرات رجال پهلوی به ویژه کسانی که مسئولیت درباری داشته‌اند را مرور کنید خواهید که کلماتی تکان دهنده از زبان آنها جاری شده است و دیده می‌شود که غرب چگونه در امور داخلی این کشور در آن زمان دخالت داشته است.

وی با بیان این‌که یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران، استقلال سیاسی، فرهنگی، علمی و ... است، گفت: استقلال علمی ما پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی واقعاً اعجاب‌برانگیز است، چون پیشرفت‌های علمی ما در کشور در سطح دنیا مطرح است و باید توجه داشت که امام راحل(ره) استقلال و عزت را به ایران اسلامی هدیه کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) افزود : در حالی که آمریکا با فتنه به وجود آمده در سوریه گمان می‌کرد این کشور را از محور مقاومت جدا کرده بود حضور مدافعان حرم این اجازه را به او نداد و امروز «ایرانی‌ها» هزاران کیلومتر آن سوتر از مرزهای ایران مقابل تروریست‌ها که سربازی آمریکا را بر عهده دارند ایستاده و آنان را متواری ساخته‌اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد : نیروهای نظامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی حافظ استقلال و تمامیت ارضی کشور بوده‌اند تا جایی که امروز قدرت موشکی ایران آمریکا را به هراس انداخته و نگران ساخته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها