کنگره شهدای دیوا در بندپی غربی بابل

به مناست چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر کنگره 30 شهید دیوای بندپی غربی بابل با برنامه های مختلف در ایام الله دهه فجر برگزار می گردد.
کد خبر: ۹۱۰۸۷۵۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به مناست چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر کنگره 30 شهید دیوای بندپی غربی بابل با برنامه های مختلف در ایام الله دهه فجر برگزار می گردد.

این کنگره با اجرای ویژه برنامه هایی ازقبیل گرامیداشت شهدای کربلای 5 همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب الزمان(عج) ، افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت بسیج شهدای روستای دیوا و شب شعر با موضوع انقلاب اسلامی، شهدا و ایام فاطمیه در این مسجد از نهم تا 16 بهمن برگزار گردید.

همچنین از دیگر ویژه برنامه های پیش رو، عطرافشانی  و دسته روی مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از مزار شهدا در عصر پنجشنبه 18 بهمن، ویزیت رایگان پزشگان متخصص و عمومی از 9 صبح جمعه 19 بهمن در درمانگاه نوشیروانی دیوا و حرکت برای حضور با شکوه در نماز جمعه بندپی از ساعت 11:30 از مقابل درمانگاه روستا و سرانجام حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی عظیم و دشمن هراس یوم الله 22 بهمن از ساعت 9 صبح دوشنبه می باشد.

کنگره شهدای دیوا با سخنرانی حجه الاسلام والمسلمین یدالله غلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا و مداحی سیدکاظم عباسپور از ساعت9 صبح شنبه 20 بهمن ماه در تکیه بالا محله روستای دیوا برگزار می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار