خبرهای داغ:
سرهنگ نادر ارسلانی، از تشکیل شورا نخبگان در این سازمان خبر داد و اظهار داشت: سیاست گذاری، تعریف صورت مسئله و تعریف برخی از چالش های استانی، بر عهده شورا نخبگان خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۰۸۷۶۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
شورا نخبگان، در سازمان بسیج علمی استان تشکیل می شود 
 

به گزارش سرویس خبری بسیج علمی خبرگزاری بسیج از استان آذربایجان شرقی، سرهنگ نادر ارسلانی مسئول سازمان بسیج علمی استان، از تشکیل شورا نخبگان در این سازمان خبر داد و اظهار داشت: سیاست گذاری، تعریف صورت مسئله و تعریف برخی از چالش های استانی، بر عهده شورا نخبگان خواهد بود.

 

وی خاطرنشان ساخت: کارگروه های مهندسی پزشکی، صنعت، زیست فناوری، فرهنگی و…  به وسیله تعامل با شورا نخبگان سازمان، به بررسی و حل چالش های استانی اقدام خواهند کرد، همچنین برای هر کارگروه سایتی مجزاء برای ارائه دستاورد ها، در نظر گرفته شده است.

 

مسئول سازمان بسیج علمی استان با بیان این که دبیرخانه ای نیز برای شورا نخبگان در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: دبیرخانه وظیفه اخذ و پذیرش طرح های ارسالی کارگروه ها، آماده سازی افراد برای مسابقات علمی، برنامه ریزی برای بازدید ها، و مشاوره را بر عهده خواهد داشت.

 

وی به برنامه های آتی این شورا پرداخت و اذعان داشت: در آینده، تشکیل پردیس شرکت های دانش بنیان نیز در نظر گرفته شده است تا کارگروه ها در محیطی مجتمع و علمی، به وظایف خود بپردازند.

 

ارسلانی با تاکید بر اهمیت آشنائی نخبگان و فناوران با مسائل حقوقی، در زمینه عقد قراردادها و…، تصریح کرد: در قالب مراکز هدایت، مشاور حقوقی در زمینه های علمی، در نظر گرفته شده است تا نخبگان و فناوران از لحاظ مسائل حقوقی، حساب شده عمل کنند.

ارسال نظرات